Pages

Χρειάζομαι την βοήθεια σας και τις συμβουλες σας.

samedi 20 octobre 2018
myphone forum
Χρειάζομαι την βοήθεια σας και τις συμβουλες σας.
Παίδες υπάρχει ανάγκη αντικατάστασης του huawei p10 lite του γιου (16 ετών).
Η χρήση που κάνει είναι σερφάρισμα, παρακολούθηση βίντεο , μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τράβηγμα φωτογραφιών (κι όμως), μουσική και λίγα παιχνίδια όπως clash royal.
Τον ενδιαφέρει κατά σειρά η οθόνη, μπαταρία, ταχύτητα και η φωτογραφική μηχανή
Το ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε είναι 250-280€ για αγορά από Ελλάδα, δεν αποκλείω και παραγγελία από εξωτερικό.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
custom binary frp lock
καλησπερα σε ολη την ομαδα.εχω το εξης προβλημα.ειχα παει προσφατα στην samsung γιατι το ηχειο δεν επαιζε καλα και μου λενε εχεις κανει root την συσκευη δεν περναει η εγγυηση.το παραβλεπω αυτο, μου βαζουνε νεο ηχειο και μολις το παραλαμβανω παρατηρω μου ειχανε βαλει αλλο λογισμικο απο αυτο που ειχα εγω εγκαταστησει.Με ρωτησανε γιατι εκανα ροοτ και τους λεω για να μπορω να κραταω backup τα αρχεια μου.Μετα απο αυτο αφου μου το φτιαξανε ειδα αλλο λογισμικο.Ξαναπερναω το twrp backup μου και το κινητο μου ητανε οπως και πρωτα,.βαζω και την sim μου και κανω επανακινηση.αυτο ητανε μολις το εκανα βλεπω κατι κοκκινα χρωματα να λενε
custom binary frp lock.προφανως αυτοι μολις ειδανε πειραγμενη συσκευη μου βαλανε προστασια χωρις να μου το πουνε καν.Υπαρχει περιπτωση να βαλω ξανα το λογισμικο?προσπαθησα με odin αλλα δεν μου περναει με τιποτα.Προσπαθησα να μπω recovery αλλα ματαια,εχει κολλησει το logo samsung και δεν μπαινει recovery.Yπαρχει λυση να ξεπερασω το frp lock?και να βαλω εκ νεου το λογισμικο?ευχαριστω πολυ
Κινητό για σερφάρισμα αξίας 130€
Το κινητό είναι για τη μητέρα μου. Η χρήση που θα του κάνει αφορά σερφάρισμα στο internet, youtube (επομένως διαδραματίζει ρόλο η οθόνη) και φωτογραφίες...

1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε -->130 € (περίπου)
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. --> Όσον δυνατόν μεγαλύτερη και αξιόλογη
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Θα προτιμούσα Ελλάδα
Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; Δεν με ενδιαφέρει
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα)
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? Αδιάφορο
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Ναι
Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Καθότι άσχετος θα προτιμούσα να υπάρχει Ελληνικό μενού
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled (και) stereo ή μας αρκεί lcd (και) mono. --> Νομίζω ότι σε αυτό το εύρος τιμής δεν έχω πολλές επιλογές
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία. ---> οθόνη, κάμερα, ταχύτητα, αυτονομία
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. --> Ένα huawei αγορασμένο πριν από 2 χρόνια στα 100 € (Δεν θυμάμαι μοντέλο). Πολύ αργό και παίδεμα η οθόνη
Nokia 8.1

Φημολογείτο συσκευή άνευ «εγκοπής» -μετά του SD710- σε Νέο 8άρι· εκτός αν… +χέεται με ¿Πετεινάρι❓:w00t:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire