Pages

Viber hidden chat

lundi 22 octobre 2018
myphone forum
Viber hidden chat
Υπαρχει τροπος να εχουμε σε σιγαση μια κρυφη συνομιλια χωρις να ειναι σε σιγαση ολες οι συνομιλιες;
GPS MLS 43 SL
ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ GPS ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΘΟΥΝ ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 2013 . ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΛΛΑ 40 ΕΥΡΩ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΜΕ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣΚΑΙ ΠΩΣ
Redmi Note 6 Pro ερωτησεις
Καλησπερα, σημερα το απογευμα εχω αποφασισει να προβω σε αγορα για το Redmi Note 6 Pro . Εχω μερικες αποριες.

1ον : Μεχρι σημερα ειχα το Samsung S6 , ποια η γνωμη σας για αυτη τη μεταβαση ? To εχω 3.5 χρονια στα χερια μου και θελω να κανω μια αλλαγη αλλα οχι με κατι ακριβο οποτε κατεληξα σε αυτο που ανεφερα παραπανω . Θα απογοητευτω σε σχεση με το S6 ?

2ον : Διαβαζω σε καποια σκρουτζομαγαζα το αναφερουν Global Version και σε αλλα το αναφερουν EU . Ειναι το ιδιο ? η ευρωπαικη εκδοση δηλαδη με ελληνικα κτλ ?

Ευχαριστω εκ των προτερων.
SMARTPHONE ΤΟ ΠΟΛΥ 300 €
Γεια σας παιδια..

Έχω ενα Motorola G 2gen απο το 2014 και (αν και δουλευει αψογα) λεω τον επομενο μηνα να το αλλαξω.. Ωστοσο δεν παρακολουθω τις εξελιξεις των κινητων και ειμαι στα χαμενα! :ninja: Θελω ενα κινητο απο skroutzoμαγαζο με ταβανι τα 300 ευρω! Να ειναι το πολυ 5,5 ιντσες, και γενικα να εχει νορμαλ προς καλες επιδοσεις σε καμερα, multitasking κλπ. και να ειναι λιγο "σκυλι" ποιοτικα γιατι και αυτο θα το κρατησω 3-4 χρονια.. Δεν ασχολουμαι με το gaming στο κινητο οποτε και δε με ενδιαφερει.

Έχετε να προτινεται καποια μοντελα ωστε να τους ριξω μια ματια κ να αποφασισω; Κοιταω το ΝΟΚΙΑ 8 που παιζει στα 300 ευρω στον GERMANO. Ειδα και το κοινουριο το ΝΟΚΙΑ 6.1 που και αυτο καλο φαινεται αλλα με φοβισε λιγο το SAR του.
Πρόβλημα με Τηλέφωνο και Ιντερνετ
Από τισ 18 / 10 μαυ έχετε στείλει 3 διαφορετικά μυνημάτα με ΣΜΣ
1)ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΚΑΛΩΔΙΑΚΗ ΒΛΆΒΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑς ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΏΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΙΝΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗς

2) ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ ,ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ

3) ΕΧΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΚΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.

Σορρυ για τα κεφαλαία αλλα ετσι μας στέλνετε τα μηνύματα.
Τηλεφωνικά επιτρέψατε όλες τις ευθύνες στην παλιά κραταιά εταιρεία τηλεφωνίας,αρα η στο τηλέφωνο ή στα ΣΜΣ κάποιος δεν λέει την αλήθεια και λέει ψέμματα.

Εχουμε 22 / 10 η βλάβη δεν εχει αποκατασταθεί, εχω χαλάσει 40 ευρώ σε κάρτες για να αγοράζω GB και να εχω ιντερνετ,το τηλέφωνο δεν με καίει, και ακόμα περιμένω. Επειδή δουλεύω με το ιντερνετ καίγομαι κυριολεκτικά.
Και θέλω να σας ρωτήσω,
1)Ποτε θα αποκατασταθεί η βλάβη ?
2)θα με αποζημιώσει κανείς για την ταλαιπορία και τα πετάμενα λεφτά σε κάρτες ?
Δεν θα ήθελα να πάρω απάντηση οτι ευθύνεται η παλαια εταιρεία , δεν ξέρουμε κλπ, γιατί εγώ εσας πληρώνω με εσας έχω συμβολαίο, όχι με εκείνους.
Mate 20 pro vs Note 9 vs Iphone x
καλημερα σε ολους. Διαβασα με πολυ προσοχη την κουβεντα για το mate 20 pro και δεν πηρα την απάντηση που εψαχνα. Η ερωτηση ειναι: εχεις επισδοτηση 800 ευρω και αποφασιζεις να δωσεις και 250 -300 ευρω εξτρα τι διαλεγεις αναμεσα σε mate 20 pro, note 9 και iPhone x? εντατικη χρηση καθε μερα χωρις ομως απαιτητικές διαδικασιες. φωτογραφιες : 1500 το χρονο. παιχνιδια οχι.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire