Pages

MEIIGOO NOTE 8

samedi 27 octobre 2018
myphone forum
MEIIGOO NOTE 8
Καλησπέρα παιδιά. Έχει κανείς ιδέα για το MEIIGOO NOTE 8. Φαίνεται να έχει πολύ καλά χαρακτησριστικά και το βρίσκω στα 90 ευρώ από en.efox-shop.com. Έχει κανείς καμία ιδέα για αυτό? Το παρόν κινητό μου είναι το Dooggee x5 pro το οποίο το θεωρώ τοπ vfm κινητό.
Αλλαγή redmi note 3 pro
Είχα ξανακάνει θέμα αλλά προβληματίζομαι.

1)Έχω ένα redmi note 3 pro 2,5 χρόνια τώρα, που αργοπεθαίνει, έφαγε γερές σαβούρες, χάλασαν τα πλαστικά, ράγησε η οθόνη και έγινε πιο αργό με κολληματάκια.

2)Σχεδιάζω να το αλλάξω και σκεφτόμουν το mi a2 ή το redmi note 5, πρόσφατα σκέφτομαι μήπως ανέβω μέχρι το poco ή γενικότερα σε κάτι μέχρι 300κάτι ευρώ. Στην πραγματικότητα δεν θα μου λείψουν άμεσα τα λεφτά και μπορώ να τα δώσω, έχουν όμως νόημα;

3) Κριτήρια:
-Μεγάλη οθόνη τουλάχιστον 6'' σε FHD που έχουν τα παραπάνω με καλύπτουν.
-Aυτονομία μέχρι το λιγότερο 3.000 mah δεν θα είχα πρόβλημα.
-4gb ram/64gb χώρο
-Xρήση: Κυρίως multimedia, ακούω μουσική, βλέπω καμιά σειρά, facebook app, instagram, whatsapp, viber κτλ, browsing, e-mails, και κανά απλό παιχνιδάκι μέχρι clash royale, οχι απαιτητικά
-Kάμερες όσο καλύτερες είναι εκτιμώνται, την νύχτα σε αυτά τα λεφτά δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις.

4)Στα χαρτιά με καλύτπει το RN5 των 170 ευρώ, το mi a2 το σκέφτομαι για τις κάπως καλύτερες κάμερες+android one+καλύτερο cpu/gpu. Από την άλλη το poco έχω την αίσθηση μιας σιγουριάς ότι θα είναι σε όλα καλύτερο από το RN3 και αποκλείεται να με ξενερώσει σε τίποτα και ότι θα αντέξει στην διάρκεια του χρόνου αλλαγκάριστο. Πιστέυετε ότι αξίζει τα extra λεφτά; Έχω ενδοιασμούς :P

5)Επίσης έχω πρόθεση να περιμένω μέχρι black Friday μήπως προκύψει τίποτα σε ευκαιρία. Πχ ένα honor play κοντά στα 200 ίσως από κανά κοτσόβολο/public/media markt, κανένα poco από κανά κινέζικο site ίσως σε μικρτότερη τιμή, αν δεν βρω κάτι από αυτά κάτι κοντά σε RN5 ίσως όπως mate 10 lite αρκετά φθηνότερα. Πιστεύετε μπορεί να προκύψει κάτι καλό; Δεν είχα ασχοληθεί πέρσι καθόλου.
NovaGO δωρεάν ή όχι;
έχω Nova full τηλεόραση (ταινίες+αθλητικά κλπ). Μπαίνοντας στο myaccount βλέπω το κουμπί ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ για το novaGO.

Αν πατήσω το κουμπί "ΔΕΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ" μου έχει το novaGO με 5.5ευρώ/μήνα.

Τελικά τι ισχύει; αν κάνω ενεργοποίηση θα έχω χρέωση ή όχι (επειδή έχω full τηλεόραση nova);

Ευχαριστώ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire