Pages

ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ WIND

jeudi 25 octobre 2018
myphone forum
ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ WIND
Καλησπέρα σε όλους,

Να σας παρουσιάσω και εγώ την εμπειρία μου με τις απαράδεκτες εταιρίες τηλεφωνίας.

Με παίρνει η Nova κάνει προσφορά 17-Οκτ, τους λέω έχω συμβόλαιο με την Wind που λήγει 13/12/18, μου λένε η προσφορά που σου κάνουμε θα ισχύσει από 14/12/18, τους λέω άμα είναι έτσι πολύ ωραία. Μου στέλνουν συμβόλαιο το οποίο γράφει επάνω ενεργοποίηση 14/12/18, το υπογράφω. Σήμερα η σύνδεση μου στην Νοva έχει ενεργοποιηθεί 25- Οκτ. Παίρνω τηλ Nova τους λέω έχει γίνει λάθος, μου λένε πάρε την Wind για υπαναχώρηση, παίρνω Wind μου λένε ότι και να κάνεις θα πληρώσεις 480+ ευρώ είτε μείνεις στην Nova είτε κάνεις νέο συμβόλαιο σε μας. Σε πρώτη φάση έχω στείλει email και ζητάω το ηχητικό ντοκουμέντο της ηχητικού συμβολαίου. (πριν 2 ώρες)

Δηλαδή η Nova με πουλάει στεγνά και η Wind ζητά 500 ευρώ τον 22 μήνα από τους 24, και άντε τις απατεωνιές της WIND τις ξέρω και είμαι προσεκτικός, η Νova που αθετεί το συμβόλαιο και λέει έχει γίνει λάθος, εγώ το πληρώνω το λάθος ???

Επιλογές να κινηθώ κάπως υπάρχουν? Οι 14 μέρες υπαναχώρησης δεν έχουν περάσει αλλά αν γυρίσω θα έχω και 480+ χρέος και νέο συμβόλαιο να με κρατάει. Για δυνατούς λύτες…
Ευχαριστώ
Αντώνης
Ποιο θεωρείται καλύτερο; Άμεση βοήθεια
Έχω μπερδευτεί θέλω τα φώτα σας!
Samsung A6 2018, samsung A7 2018, Samsung A8 2018
Siswoo Cooper
Μήπως περισσεύει μπαταρία για το συγκεκριμένο κινητό; Πληρώνω εννοείται.
Xiaomi mi a2 lite vs Samsung A5 2017
Ξέρει κανένας ποιο είναι καλύτερο γενικά; Θέλω να βγάζει καλές φωτογραφίες, να μην τρώει κολλήματα και να έχει μπαταρία που να βγάζει άνετα την μέρα. Ξερω πως έχουν διαφορά στην τιμή.
Υπάρχει κάποιος που τα έχει δουλέψει και τα δύο για να μου πει;
Huawei Honor Play η poco?
Huawei Honor Play η poco?
το πρώτο μου βγαίνει πιο φθηνό κάνα 60αρι
(πάντα ελληνικά και τα 2 λόγο εγγύησης.)
[Επίσημο] Xiaomi Mi Mix 3
Έγιναν σήμερα στην Κινα τα αποκαλυπτηρια της νέας ναυαρχίδας της ομώνυμης σειράς που εντυπωσιάζει με το απαράμιλλο σχεδιασμό και το πλούσιο εξοπλισμό πιο πλήρες από ποτέ.:)
https://www.xda-developers...-availability/
https://www.mi.com/mix3/

Τα βασικά χαρακτηριστικα τα παρακάτω.

-Οθόνη 6.39'' FHD+ AMOLED (2340 x 1080, 19.5:9, 60.000:1 αντίθεση, 600nits φωτεινότητα)
-Επεξεργαστής 64bit octa-core Qualcomm Snapdragon 845
-Επεξεργαστής γραφικών Adreno 630 GPU
-Μνήμη RAM 6GB/8GB/10GB
-Αποθηκευτικός χώρος 128GB/256GB
-Dual κάμερα 12MP Sony IMX363 f/1.8 με ευρυγώνιο φακό και 1.4μm pixels + 12MP f/2.4 με τηλεφακό και 1.0μm pixels, 4-axis -O.I.S., Dual Pixel AutoFocus, 960fps slow motion και λειτουργίες AI
-Dual εμπρόσθια κάμερα 24MP Sony IMX576 + 2MP 1.8μm SuperPixel με λειτουργίες AI
-Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)
-Αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων στο πίσω μέρος
-Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot,Bluetooth 5.0, NFC, 4G LTE
-GPS with A-GPS, GLONASS, BDS
-Λειτουργικό σύστημα MIUI 10 βασισμένο στο Android 8.1 Oreo
-Μπαταρία 3200mAh με υποστήριξη ασύρματης φόρτισης στα 10W
-Υποδοχή USB Type-C
-Διαθέσιμο στα εξής χρώματα: Jade Green, Sapphire Blue, Onyx Black


Οι τιμές και εκδόσεις διαμορφωνονται ως εξής

-6GB + 128GB 3299 yuan (περίπου $474)
-8GB + 128GB 3599 yuan (περίπου $515)
-8GB + 256GB 4999 yuan (περίπου $575)
-10GB+ 256GB 4999 yuan (περίπου $720)


Οι πρώτες 3 εκδόσεις θα κυκλοφορησουν απο 1 Νοεμβρίου ενω η 4η προς τα τέλη του ίδιου μηνός.

Σε κάθε συσκευασία θα δίνεται ασύρματος φορτιστής στα 10W.









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire