Pages

Honor Magic 2

mardi 30 octobre 2018
myphone forum
Honor Magic 2
Καλησπέρα, γνωρίζουμε εάν ο συρόμενος μηχανισμός για την εμφάνιση των καμερών θα είναι μαγνητικός σαν το Xiaomi Mi Mix 3 ή θα είναι όπως του Oppo Find X?
Προτάσεις για Tablet με μεγάλη οθόνη από Κίνα
Καλημέρα παιδιά. Θέλω να πάρω tablet από Κίνα με μεγάλη οθόνη για την μητέρα μου. Χρήση Facebook, YouTube κτλ... Πείτε μου τις προτάσεις σας.


1) Πάνω από 10 ίντσες.
2) Maximum έως 200 ευρώ

Ευχαριστώ
Κινητό 230€
Θέλω*την καλύτερη δυνατή κινητή συσκευή,στα 230€.

Εως 235 μέγιστο. Λέω την καλύτερη δυνατή, γιατί ως συνήθως τα θέλουμε όλα και να συμφέρει!

Αυστηρά από Ελλάδα,ώστε να πεταχτω αύριο να την πάρω.


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Apple iPad Pro 11” (2018)
Apple iPad Pro 11” (2018)

Εκκρεμεί περιγραφή και περιεχόμενο

Apple iPad Pro 12.9” (2018)
Apple iPad Pro 2018

Εκκρεμεί περιγραφή και περιεχόμενο



εχω βρεθει σε αδιεξοδο..
καλημερα στην παρεα, μετα απο πολυ ψαξιμο και χωρις να εχω καταληξει καπου, ειπα να στειλω κι εδω μπας και απαντησει καποιος πιο ψαγμενος απο μενα γιατι πραγματικα ζαλιστηκα..
εχω επιδοτηση απο το Πλαισιο και σε 2 μερες μπορω να παρω κινητο, το θεμα ειναι οτι εχω καταληξει σε 8 επιλογες και καπου εκει κολλησε το πραμα! το βασικοτερο κριτηριο που εθεσα ηταν να εχουν 4gb ram, απο εκει και περα το καθενα ειναι καλυτερο σε κατι αλλο απο το προηγουμενο και το αντιστροφο. επισης εχω μπερδευτει παρα πολυ στο gsmarena γιατι πλεον το καθε κινητο βγαινει σε 3-4 εκδοσεις..τεσπα παραθετω τα μοντελα μπας και μπορει να με βοηθησει καποιος να βρουμε την συνολικα καλυτερη συσκευη υποθετωντας οτι ολες εχουν ακριβως ιδια τιμη. Xiaomi MI A1 4/32, Sony Xperia XA1 plus 4/32, Sony Xperia XA1 Ultra DS 4/32, Xiaomi Redmi Note 5 4/64, HUAWEI Mate 10 lite 4/64, Xiaomi MI A1 4/64, honor 8 4/32, Xiaomi Redmi 5 Plus 4/64.
παραθετω και το λινκ που ειναι πιο ευαναγνωστο https://www.plaisio.gr/til...MOB_RAM=4%20GB

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire