Pages

Διαθεσιμότητα VDSL στην Καισαριανή

mercredi 17 octobre 2018
myphone forum
Διαθεσιμότητα VDSL στην Καισαριανή
Είμαι συνδρομητής της Forthnet από το 2006, αρχικά σε παροχή ADSL, κατόπιν Double Play και, τελευταία, Nova Triple Play. Από τότε που ξεκίνησε η σύνδεση, η ταχύτητα συγχρονισμού έπεσε σταδιακά από τα 10500 Mbps στα 7500 με αντίστοιχη μείωση στο throughput και, μάλλον, έπεται συνέχεια. Στη γειτονιά μου στην Καισαριανή (περιοχή Νήαρ Ήστ) έχουν εγκατασταθεί εδώ και καιρό καμπίνες VDSL αλλά διαθεσιμότητα δεν βλέπω. Ακούω για 50άρια, 100άρια και 200άρια από φίλους και συναδέλφους και ζηλεύω. Υπάρχει περίπτωση να αποκτήσουμε κι εμείς εδώ που ζούμε στην εποχή του χαλκού, αποδεκτή ταχύτητα πρόσβασης στο Internet; Αν ναι, πότε;
Amazfit bip
Καλησπέρα έχει κάποιος άποψη για το ρολογακι αυτό; φαίνεται τίμια επιλογή από τα review αλλα θα ήθελα και γνώμες όσων το έχουν δουλέψει. Ευχαριστώ
Huawei Mate 20 Pro
Είδα ότι δεν υπάρχει θέμα σχετικό και είπα να κάνουμε την αρχή όσοι ενδιαφερόμαστε για το συγκεκριμένο κινητό. Ας ξεκινήσουμε!
Χρωστούμενα (;) σε cyta
Εχω ενα θεμα με την cyta και θελω την άποψη σας..
Πριν περίπου ενα χρονο έφυγα απο cyta και πήγα σε άλλο πάροχο λόγω καλύτερης προσφοράς έπειτα απο 3-4 χρονια.
Προχτές λοιπον με πήρε ενας δικηγόρος κ μου είπε οτι χρωστάω 39€ στη cyta λόγω οτι εχω πέναλτυ που έφυγα! Του είπα οτι είχα συμβόλαιο με δέσμευση για ενα χρονο και μου είπε οτι αν διάβαζα τα ψιλά γράμματα θα έβλεπα οτι αν δεν έστελνα γραπτή αίτηση οταν κλείνει ο χρόνος τότε ανανεώνεται για έναν χρονο παλι με δέσμευση.του είπα οτι αυτο ποτε δε μου το είπαν οτι θα εχω πέναλτυ οταν τους ελεγα τηλεφωνικά οτι θα φύγω και βασικα δεν ξερω και κατα ποσο ισχύει αυτο. Του είπα μην ξαναπάρει,δε το δέχομαι και ας κάνουν οτι θέλουν.σημεραεστειλε και μηνυμα με έναν κωδικο πληρωμή γιατι λήγει έως 20/10 η εξωδικαστική λύση! Σας εχει τύχει τέτοιο πραμα; Εγω ξερω οτι οταν λήγει το συμβόλαιο μετα απο 12 ή 18 μήνες φεύγεις απλα κ δεν ανανεώνεται αυτόματα.κ εξάλλου μίλησα οταν έφευγα κ δεν είχα κάποια ενημέρωση οτι δεν μπορω να φύγω.δεν εχω συμβόλαιο για να το δω τι υπέγραψα αλλα βασικα το θεωρώ πολυ κοροιδιστικο ρε ****το
Aλλαγή ονόματος ταυτοποίσης σε wind καρτοκινητο;
Καλημέρα σας.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση που ίσως φανεί χαζή.
Ο αδερφός μου έχει ενα νούμερο wind περασμένο στυα δικά του στοιχεία κι επειδη δεν το χρησιμοποιεί και είναι πολυ εύκολος
και βολικός αριθμός για την δουλειά μου, μπορεί να περαστεί στο όνομα μου;
Να γίνει κάποια μεταφορά ή αλλαγή στην ταυτοποίηση.
Αν ναι λογικά σε καταστημα έτσι;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Le eco s3 αξίζει;
Σκέφτομαι αυτό το τηλέφωνο
https://m.banggood.com/LeT...d=atCVlIZsIvι
Τι λέτε τα αξίζει τα 80 ευρώ του;
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΧΩ ΤΟ IPHONE 6 PLUS
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ WI FI ΟΤΑΝ ΑΛΑΖΩ ΚΑΡΤΑ ΣΙΜ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ WI FI H ME ITUNES ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΡΤΑ Κ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟ ΟΠΟΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΥ
Eroberung
<strong><a href="http://www.longinesonline.com/de/">falsche Longines</a></strong><br>
<strong><a href="http://www.longinesonline.com/de/">kopiere Longines</a></strong><br>
Replika Longines Uhren [b]<a href="http://www.l

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire