Pages

Παιδικα 2000s

mardi 16 octobre 2018
myphone forum
Παιδικα 2000s
Για να τα θυμηθουμε λοιπον απο star, alter, channel 9, ert, 0-6
Mi Mix 2 vs Honor 8 Pro
Την καλησπέρα μου.....
Θα είμαι όσο πιο σύντομος μπορώ για να μην κουράσω.
Ψάχνω για ένα κινητό μέχρι τα 300,00€ βαριά. Μετά βίας να ανέβω κάνα 10αρικο ακόμα.
Με ενδιαφέρει:
- να είναι γρήγορο
- να έχει ανάλυση τουλάχιστον 1920x1080
- να έχει καλή κάμερα
- να έχει μεγάλη μπαταρία
- να έχει οθόνη από 5,5" και πάνω
- να το αγοράσω καινούριο
Δε με ενδιαφέρει:
- αν θα είναι λίγο παλιό μοντέλο
- αν θα έχει ραδιόφωνο

Στον ελάχιστο χρόνο που μου απομένει για έρευνα αγοράς, εστίασα στα δύο κινητά του τίτλου. Θα έβαζα και το Poco αλλά ξεφεύγει κομματάκι.
Εννοείται ότι αν υπάρχει κάτι αξιόλογο με λιγότερα χρήματα, μου το αναφέρετε.
Οποιαδήποτε βοήθεια, είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.
Instagram story-απορία
πως γίνεται να κάνεις share ένα video post σαν story. όταν πατάω το share απλά το ανεβάζει σαν φώτο και όχι σαν βίντεο.
καρτα γραφικων - τα φτυσε στο Battlefield 1
μετακινηθηκε στη σωστη ενοτητα
sorry
Οικονομικό αδιαβροχο κινητό
Όπως λέει κι ο τιτλος:
To πιο οικονομικό αδιαβροχο κινητό βασικά μόνο να έχει φορτιστή microUSB.
(Αγορά από Ελλάδα)
Xiaomi Redmi Note 6 Pro ή Mi A2 ή ...?
Θέλω να αντικαταστήσω το πιστό redmi not 3 pro. Δουλεύει ακόμη αλλά πρόσφατα απέκτησε ένα ράγισμα στην οθόνη και τα πλαστικά περιπετρικά έχουν φθαρεί και μετά από μεγάλη τούμπα έχει ψιλοξεκολλήσει κιόλας... Συν το ότι το αισθάσνομαι και πιο αργό και μερικές φορές κολλάει.Κατά τα άλλα 2.5 χρόνια έβγαλε και το αξιολογώ ως σούπερ αγορά. Δεν με ταλεπώρησε καθόλου και άντεξε και χτυπήματα αρκετά.

Είχα και παλαιότερα xiaomi και την εταιρία την συμπαθώ φουλ και την εμπιστεύομαι σε αντίθεση με κάτι cubo κτλ που δεν είχα ποτέ επαφή οπότε κοίταζα τα δικά της μοντέλα.

Αυτά που μου γυάλισαν και στα οποία είμαι ανάμεσα είναι τα Redmi not 6 pro / mi A2 τα μοντέλα με 4 GB ram και 64 GB μνήμη.
Γενικά στα χαρτιά η διαφορές είναι συγκεκριμένες:
Ελάχιστα φθηνότερο το mi A2.
Ελαφρώς καλύτερος επεξεργαστής και γραφικά το mi A2.
To Android One μάλλον θετικό το βρίσκω, στο note 3 τρώει πολύ ραμ το λογισμικό xiaomi.
Οθόνη με την ποζεριά το note, που το θεωρώ κυρίως ποζεριά, αλλά με ψήνει.
Μεγαλύτερη μπαταρία το note 4000 αντί 3000 mah, νομίζω πως αντέχω.
Απώλεια jack και fm στο mi A2, που δεν έχω πρόβλημα.

Και έχω απορεία ως προς τις κάμερες. Αν στο ένα ήταν σημαντικά καλύτερες από το α΄λλο θα το έπαιρνα. Έχει κανείς εικόνα;
Έχετε κάποια άλλη πρόταση σε κινητό που πρέπει να δω (πρόταση στα ίδια λεφτά);
Δίνετε προσωπικά προβάδισμα σε κάποιο;
ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΣΦΑΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΚΙΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟ REDMI NOTE 3 ???
Είναι καλή επιλογή ένα μεταχειρισμένο LG G6 μέχρι 220e?
Καλησπέρα παιδιά.
Ψάχνω για μία αξιοπρεπή all around συσκευή μέχρι 220e. Σκέφτομαι ένα καλό μτχ LG G6 με υπόλοιπο εγγύησης ένα ίσως και παραπάνω χρόνο.

Από την άλλη κάποιοι φίλοι που το έχω συζητήσει μου λένε να πάω σε καινούργιο, όπως redmi note 5 η 6 pro ή ακόμη mate 10 lite. Έχω μπερδευτεί πραγματικά.
Εσείς τι λέτε;;;
Μετά το Redmi4X?
Απο τον Αυγουστο του 2017 εχω στα χερια μου το Xiaomi redmi 4x (3/32). Αν και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το τηλεφωνο νομιζω πως ηρθε η ωρα για μια αναβαθμιση.
Τα αγαπημενα μου features ειναι η μπαταρια του, ο αποθηκευτικος χωρος και το ποσο smooth ειναι η λειτουργεια της συσκευης. Οσο αφορα το MIUI μου φανηκε αρκετα καλο και βολικο. Το μονο που με απογοητευσε ηταν οι καμερες του κινητου μις και το Sony C4 που ειχα πριν ειχε απιστευτες καμερες.
Για το επομενο μου κινητο θελω κατι στα 200+ κατι ευρω και με μονη απαιτηση καλυτερες καμερες και τουλαχιστον 4/64 μνημη. Εχω κανει αρκετο ψαξιμο που με οδηγει στο redmi note 5 και στο Mi a2. Η μονη εταιρια που αποφευγω ειναι η Sony. Κοιταω επισης Huawei, Samsung και αλλες εταιριες.
Εχετε καμια γνωμη για συσκευη και μαγαζι για αγορα;
Sansung s8 επιλογή θήκης spigen
Γεια σας εδώ κ μια εβδομάδα έχω στα χέρια μου το s8 του εβαλα tempered glass της spigen που εφαρμόζει τέλεια στο κινητό αλλά έχω κολλήσει σε ποια θήκη να πάρω? Θέλω της spigen! Δεν θέλω να κάνει το κινητό μεγάλο κ πιο βαρύ απλά να το προστατεύει από πτώσεις! Ποια μου προτείνετε από spigen? Υπάρχει κάποιος που έχει δοκιμάσει ή έχει κάποια κ είναι απολυτα ευχαριστημένος?

Είμαι σε αυτή αλλά δεν είμαι κ σίγουρος https://www.spigen.com/pro...ed-armor-extra

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire