Pages

Αγορά Smartphone

mercredi 24 octobre 2018
myphone forum
Αγορά Smartphone
Καλημέρα στην παρέα! Δεν έχω πολλές γνώσεις σχετικά με την τεχνολογία κινητών και η βοήθειά σας ενδεχομένως να μου είναι πολύ χρήσιμη! Ενδιαφέρομαι να αγοράσω νέα συσκευή κινητού τηλεφώνου.
Τώρα έχω το Samsung J5 '16, ενώ και οι δύο προηγούμενες συσκευές μου ήταν Samsung.
Θέλω η καινούργια μου συσκευή να διαθέτει:
1.αρκετά καλή κάμερα, και κεντρική και μπροστινή (καλύτερη του Samsung J5)
2.να μην κολλάει (όλα τα Samsung που είχα στη διετία κολλούσαν αρκετά)
3.να έχει θύρα ακουστικών
4.να έχει κατά προτίμηση οθόνη μικρότερη του J5 (το J5 έχει 5 και κάτι ίντσες)
5.να έχει αρκετό χώρο μνήμης ή έστω να παίρνει κάρτα sd
6.να είναι καλαίσθητο για κοπέλα!
7.να είναι γενικά μια συσκευή καλύτερου επιπέδου από αυτή του J5, πιο σύγχρονη
Νομίζω πως αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζομαι! Να προσθέσω ότι έχω στο μυαλό μου να φύγω από το android και να πάω στο ios και ότι μέχρι τώρα μελέτησα αρκετά το iphone6. Τέλος, δε θα ήθελα να δώσω πάνω από 500€!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! Ανυπομονώ για τις προτάσεις σας!
Ταξιδι Σερβια
Καλησπερα,
Ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με ταξιδι στην Σερβια. Σκεφτομαι να το κανω roadtrip απο Θεσσαλονικη μεχρι Βελιγραδι. Θα χρειαστει να περασω απο ΠΓΔΜ. Για την ΠΓΔΜ χρειαζεται διαβατηριο; Γνωριζετε;
Action cam για δώρο
Καλησπέρα παιδιά,
Θέλουμε να κάνουμε ένα δώρο σε ένα φίλο μας για ορκωμοσια μια action cam. To ζήτημα είναι πως δεν έχουμε ιδέα από αυτές.

Τι καλό έχετε να προτείνετε με βάση χαρακτηριστικά και μέχρι την τιμή των 150 ευρώ;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Instagram
Ζητω βοηθειααα!Εχω το instagram στο pc(και στο κινητο προφανως) windows 10 και μπορω να στειλω μηνυματα να δω ιστοριες κλπ,αλλα εγω δεν μπορω να κανω στορυ..παλια μπορουσα εχει1-2 εβδομαδες που κρασαρει και βγαζει μαυρο...δεν μπορω να μεταφορτωσω φωτο απο το camera roll μοναχα...Ολα τα αλλα τα βγαζει κανονικα...Μου σπαει λιγο τα νευρα αυτο..Ξερω οτι μπορω να το κανω και απο το κινητο,αλλα θελω μια βοηθεια...Εχω στειλει αναφορες και λοιπα αλλα δεν δουλευει....Ευ Mπορειτε εστω να μου πειτε μια εφαρμογη για να ανεβαζω στορυ απο εκει;;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!:O
Samsung Galaxy A7 2018
Καλησπέρα σας!

Το αγόρασα για την κοπέλα μου το συγκεκριμένο. Σήμερα θα το παραλάβω. Κάποιος που το έχει να μας πει εντυπώσεις; Από τεχνικά χαρακτηριστικά φαίνεται αρκετά καλό θα έλεγα.

DISPLAY
Type Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Size 6.0 inches, 91.4 cm2 (~74.4% screen-to-body ratio)
Resolution 1080 x 2220 pixels, 18.5:9 ratio (~411 ppi density)
Multitouch Yes
Protection Corning Gorilla Glass (unspecified version)

CPU
Octa-core 2.2 GHz Cortex-A53

MAIN CAMERA
Triple 24 MP, f/1.7, PDAF
8 MP, f/2.4, 13mm (ultrawide)
5 MP, f/2.2, depth sensor
Features LED flash, panorama, HDR
Video 2160p@30fps, 1080p@30fps

SELFIE CAMERA
Single 24 MP, f/2.0
Features HDR
Video 1080p@30fps

COMMS
WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
Bluetooth 5.0, A2DP, LE
GPS Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS
NFC Yes (optional)
Radio FM radio
USB microUSB 2.0

Li-Ion 3300 mAh battery
Apple iPad Pro 2018
Ας ξεκινήσουμε σιγά-σιγά...

https://www.apple.com/apple-events/



samsung galaxy watch συμβατοτητα
καλημερα παιδια. προσπαθω να καταλαβω επειδη θα αγορασω το samsung galaxy watch το πιο καινουργιο της samsung αν θα χω θεματα με εφαρμογες η συμδεση με το huawei p20 lite που εχω σα smartphone. οποιος μπορει να βοηθησει θα με εσωζε
Sony Xperia XZ3
Μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κινητό της Sony, κυρίως η απίστευτη οθονάρα αλλά και το στήσιμο - design του.
Τι λέτε αξίζει στα ~600 που παίζει αυτή τη περίοδο;



https://www.youtube.com/watch?v=oTF-DrG9hBU

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire