Pages

Νεο smartphone ως το πολυ 110€ ως επαγγελματικο

dimanche 20 janvier 2019
myphone forum
Νεο smartphone ως το πολυ 110€ ως επαγγελματικο
Χαιρετω την παρεα. Σε αναζητηση νεου κινητου,αφου το υπαρχον επεσε και εσπασε η οθονη. Για επαγγελματικη καθαρα χρηση,δηλ κλησεις,mail,sms,browsing. Δεν ενδιαφερει καθολου καμερες, παιχνιδια,fb κι αλλα social πραγματα.
Απαραιτητα 3,5 mm jack, καλη ποιοτητα κλησης, καλη αυτονομια. Με το sar εχω λιγο μπερδευτει,επειδη αυτοι που θα το χρησιμοποιουν θα εχουν μονιμα bt/handsfree, δεν ειναι μαλλον τοσο σημαντικο.
Δεν θελω να ξεφυγω πολυ,νομιζω οτι ως τα 100€ αρκει, εκτος αν αξιζει κατι για περισσοτερη αντοχη στον χρονο. Αγορα μονο απο Ελλαδα,τιμολογιο.
Εχω ψιλοκαταληξει στα παρακατω
1. Xiaomi redmi 5A, με την προσφορα του mistore στα 81,50 με μεταφορικα κι επισημη εγγυηση
2. Xiaomi redmi 6A, κανα 10αρι παραπανω, δεν εχω πειστει οτι το αξιζει,απο σκρουτζ
3. Honor 7s, στα 110€,
4. TP-LINK Neffos C5A, στα 63€, εντελως vfm αλλα νομιζω με πολλες παραχωρησεις

Μαλλον προς το redmi 5A παω,εκτος αν κατι δεν εχω αντιληφθει. Καθε βοηθεια καλοδεχουμενη
Μπορώ να κάνω δώρο μια συγκεκριμένη εφαρμογή;
Θέλω να κάνω δώρο γενεθλίων ένα συγκεκριμένο app σε άλλο πρόσωπο. Το μόνο που ξέρω είναι αριθμός κινητού και προφανώς ότι έχει iPhone. Δεν θέλω iTunes card καθώς δεν μου αρέσει η ιδέα δώρου το οποίο επί της ουσίας είναι χρήματα. Να ρωτήσω το Apple ID δεν παίζει, καθώς εκτός δεν θα βγάλουμε άκρη και επίσης προδιαθέτει τι σκοπό έχω. Εγώ έχω ενεργό iTunes λογαριασμό (για το ipad μου).

Υ.γ.: Δεν θέλω σχόλια για το είδος του δώρου - είμαι geek και είμαι περήφανος :) :lol: :ninja:
Επιλογή vfm συσκευής, με κόστος έως 200 ευρώ.
Καλησπέρα σας,

Με τα υπόλοιπα του δώρου Χριστουγέννων, πήρα την απόφαση να αντικαταστήσω την συσκευή μου.
Είχα καταλήξει στο Xiaomi Redmi Note 5 αλλά μιας και μπορώ να ανέβω στοιχειωδώς σε budget, θα ήθελα να με καθοδηγήσετε λίγο.

Δεν έχω πρόβλημα να κάνω αγορά και από εξωτερικό, αρκεί μαζί με τα μεταφορικά να μην ξεπερνάμε αυτό το ποσό.
Note 6 vs Poco , αξίζουν τα +100€?
Καλησπέρα σε όλους, εδώ και λίγο καιρό έχω το συγκεκριμένο δίλημμα με βασική προϋπόθεση το ότι δεν είμαι απαιτητικός χρήσης

Και για να εξηγήσω, όπως και να γλιτώσω κάποιους από το να μου εξηγήσουν πράγματα που κατανοώ, φυσικά και αντιλαμβάνομαι τις διαφορές μεταξύ των δύο συσκευών και ότι το Poco είναι μια κατηγορία επάνω.

Εγώ λοιπόν δεν παίζω καθόλου παιχνίδια,δεν με πολυαπασχολουν τα benchmarks,δεν νομίζω να φτάσω έναν επεξεργαστή στα όρια του και αυτή τη στιγμή γράφω από ένα Nexus 6 που μέχρι και τώρα κουτσα στραβά με καλύπτε.

Τα χαρακτηριστικά που βάζω στην ζυγαριά είναι η οθόνη,η κάμερα,η μπαταρία και η υποστήριξη.Βλεποντας λοιπόν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά νομίζω ότι το μόνο που θα μου λείψει από το Poco είναι η γρήγορη φόρτιση.

Η ερώτηση μου λοιπόν για να κλείσω είναι το εάν υπάρχει κάτι άλλο εκτός από τα παραπάνω που έχω παραλείψει και αν κατά τη γνώμη σας αξίζει να δώσει ένας χρήστης σαν και εμένα +100€ για να πάει σε μια ανώτερη συσκευή όπως το Poco.
P20 pro vs Mi8
Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 2, μιλαω για αγορα απο πλαισιο με επιστροφη eurobank +δοσεις.
Οπότε το mi8 64gb παει στα 399
και το P20 pro 519.

Εκτος απο τη κάμερα υπερτερει καπου αλλου το huawei ωστε να δικαιολογησει το χειροτερο chipset και τα 120 ευρω?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire