Pages

Αντί για LG V30+... ποιο;

mercredi 16 janvier 2019
myphone forum
Αντί για LG V30+... ποιο;
Πάει λίγος καιρός τώρα που ψάχνοντας για ένα καλό all around κινητό, γρήγορο, με καλή κάμερα, IP68, dual sim, καλή μπαταρία και χαμηλό SAR είχα καταλήξει στο LG V30+(dual sim είπαμε).


Έμοιαζε η ιδανική επιλογή για μένα αλλά λόγω του ότι δεν εισάγεται επίσημα, δεν έχει εγγύηση της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Τώρα σκέφτομαι μήπως πήγαινα σε κάποιο από τα Samsung S8 plus, S9, S9 plus, Note 8 με κάποια χρήματα παραπάνω.Σαφώς και τα πιο πρόσφατα (S9 απλό και plus) θα είναι καλύτερα.

Το ερώτημα είναι αξίζουν τη χρηματική διαφορά σε σχέση με τα 8άρια που είναι και πιο κοντά στα specs του LG;
Επίσης υπάρχει γενικά κάποια άλλη πρόταση με όλα όσα ζητάω παραπάνω;

Για να πω την αλήθεια σκεφτόμουν μέχρι και το να πάρω το ρίσκο της μη εγγύησης και να αγοράσω το LG, αφού μοιάζει σαν η πιο ολοκληρωμένη πρόταση και σε καλύτερη τιμή .Εκτός όλων των παραπάνω που είναι βασικά για μένα έχει MIL-STD-810G, εξαιρετική οθόνη, πανάλαφρο, πανέμορφο.
Δεν ξέρω όμως... αν πάθει κάτι;
Κινητό μεσαίου μεγέθους έως 300€
Ενώ είχα αποφασίσει να παραγγείλω το Samsung A7, τελευταία στιγμή το δοκίμασα από μία φίλη και μου φάνηκε τεράστιο.

Έχω το Xiaomi Mi A1 τώρα, το οποίο χωράει οριακά στην τσέπη μου, αν είναι δυνατόν θα ήθελα κάτι μικρότερο.
Το iPhone X έχει πιστεύω το κατάλληλο μέγεθος αλλά δεν θα ήθελα να ξοδέψω τόσα χρήματα.

Επίσης δεν το βλέπω να πηγαίνω ξανά σε Xiaomi ή ότι άλλο κινέζικο υπάρχει, γιατί λόγω της δουλείας μου δεν πρέπει να χάσω ούτε μια κλήση, όλα πρέπει να λειτουργούν ρολόι. Είχα αρκετά bugs τον τελευταίο καιρό και οι ειδοποιήσεις έρχονται όποτε θέλουν.

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να έχει καλή κάμερα, επεξεργαστή μέτριο (Snapdragon 636 και πάνω).

*Δεν γράφω πόσες ίντσες θέλω να είναι η οθόνη γιατί τα bezels καθορίζουν το μέγεθος της συσκευής.

Υπάρχει μεν το Sony Xperia XZ1 αλλά είναι του 2017 και έχει μικρή μπαταρία.
Honor 10 (128) και πιθανες εναλλακτικες
Καταρχας να χαιρετησω τα μελη της παρεας.
Μετα από πολλα χρονια, ειπα καποια στιγμη να αναβαθμιστώ και εγω απο πλευρας κινητου. Το τελευταιο μου κινητο ηταν smartphone Sony ZX ultra (με μεγαλη οθωνη). Λογω αυτου ξερω οτι κατα βαση οποιο (σχετικα) καλο σημερινο κινητο και να αγορασω, θα μου φανει σουπερ σε σχεση με το υπαρχων (το οποιο πλεον κολλαει και γενικα "ηρθε η ωρα του).

Σκεφτομουν λοιπον εδω και καιρο να δοκιμασω την Honor και ηρθε τωρα και "εκατσε" και αυτη η προσφορα στο Πλαισιο για τον Honor 10 (128) μαζι με το Honor Band 3 που ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ μου βγαινει γυρω στα 320 ευρω (λεφτα που δεν εχω ξαναδωσει για κινητο, για να ειμαι ειλικρινης). Απο την αλλη βλεπω και το Pocophone με καλυτερη ram (6gb) στα ιδια λεφτα (οκ, χωρις δωρακι) σε σκρουτζομαγαζα. Καποια στιγμη στο παρελθον ειχε βγει σε σκρουτζομαγαζο και το Honor View 10 καπου στα 340 (εκτος και αν ηταν λαθος της σελιδας) που με "γαργαλαγε" και λογω μεγαλυτερης οθωνης (που μου αρεσει γενικα) και λογω 6gb και λογω οτι παιρνει (αν χρειαστει) επεκταση μνημης. Βεβαια πλεον η τιμη του ειναι στα 410 (αν και παλιοτερο) και δεν εχει βγει σε καμια προσφορα οπως ηλπιζα....δηλαδη οχι μονο δεν επεσε λογω εκπτωσεων, αλλα ακριβυνε και στο σκρουτζ.

Τελος παντων, το ερωτημα ειναι....ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ (η τελος παντων παραπλησια), να προτιμησω αυτο η το Xiaomi? Η τελος παντων κατι αλλο με αντιστοιχες δυνατοτητες?

Το σκεπτικο μου ως χρηστης ειναι το εξης:
1) Δεν σκοπευω να παιζω παιχνιδια (ειδικα "βαρεια") στο συγκεκριμενο κινητο
2) Δεν ειμαι πολυ φανατικος στο να τραβαω ολη ωρα φωτογραφιες (και ειδικα σελφι κλπ) αρα γενικα με ενδιαφερει η καλη καμερα (μιας και μιλαμε για καινουργιο τηλεφωνο) αλλα δεν θα ειναι η κυρια χρηση του αυτη. Αρα ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ Η ΚΑΛΗ ΚΑΜΕΡΑ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ, αλλα αν "χανει" λιγο σε σχεση με καποιου αλλου κινητου που ομως υπερτερει αλλου, δεν θα χαλαστω κιολας
3) Θελω να ειναι ΓΡΗΓΟΡΟ σε σερφαρισμα και γενικα εφαρμογες και να μην "φοβαμαι"¨να το φορτωσω με apps......ειδικα στο μελλον...που οι αναβαθμισεις κλπ καθιστουν τα κινητα ολο και πιο αργα
4) ΔΕΝ ΘΕΛΩ να ξαναμπω σε διαδικασια να "ψαχνω" πριν απο 3 χρονια απο σημερα...αρα το κινητο πρεπει να μπορει να ανταπεξελθει μεχρι τοτε και τεχνολογικα (ει δυνατον) και απο πλευρας "αντοχης".

Υ.Γ. Με "γαρλαλαει" λιγο το δωρακι που δινει μαζι με το honor 10 το Πλασιο, διοτι γενικα ειμαι ψιλογκατζετάκιας αν και δεν ξερω και ποσο χρησιμο η πρακτικο ειναι....

Αυτα και συγνωμη για την πολυλογια. Ευχαριστω εκ των προτερων για την οποια απάντηση δωθει!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire