Pages

Apple iPhone 8 plus

vendredi 11 janvier 2019
myphone forum
Apple iPhone 8 plus
Καλησπερα στην ομαδα...
Θα ηθελα να ρωτησω και να μου Πειτε την γνωμη σας οσοι γνωρίζουν..
Θελω να αγορασω ενα κλειδωμένο apple iPhone 8 Plus απο ebay το εχω βρει 160ευρω
Και ειναι κλειδωμένο σε iCloud.
Εκανα μια έρευνα σε ενα σιτε και βρηκα καινούργιες 100%original πλακέτες apple
Ξεκλείδωτες δηλ Μολις λειτουργήσουν θα βαλω λογαριασμο σε icloud και δεν θα εχω κανενα θεμα... (η πλακέτα για το 8plus κανει 140€)
Και σκεφτομαι να αγορασω το κλειδωμένο 8 plus και να του αλλαξω πλακέτα.. θα μου στοιχήσει 300 € τζαμπα για 8 plus
Θελω να μου Πειτε την γνωμη σας και εαν θα αντιμετωπίσω κανενα προβλημα..
Ευχαριστω
I bank
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν φτιάξω τώρα e banking θα μπορώ να δω τις κινήσεις που έχω κάνει στο λογαριασμό μου από πριν; Η μόνο από τη μέρα δημιουργίας του;
Huawei mate 20 lite vs Xiaomi Redmi Note 6 Pro
Γεια σας! Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο κινητά, με κύριο κριτήριο την κάμερα. Παρά την διαφορά στην τιμή τους έχω ακούσει καλά σχόλια και για τα δύο. Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να επιλέξω; Ή να μου προτείνετε κάποιο άλλο κινητό, έως 300€.
Σας ευχαριστώ!
Επιλογή κινητου
Καλησπέρα. Θέλω να αγοράσω ένα κινητό έως 250 ευρώ. Με ενδιαφέρει να έχει μεγάλη μπαταρία και να μην τραβάει κολλήματα. Για βαριά χρήση. Δεν με ενδιαφέρει η κάμερα αφού έχω dslr και θέλω κινητά που είναι εμπορευσιμα στην Ελλάδα όχι δηλαδή κινητά που πωλούνται αποκλειστικά σε κινεζομαγαζα. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων για οποιαδήποτε πρόταση...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire