Pages

ONDA V10 4G

mardi 8 janvier 2019
myphone forum
ONDA V10 4G
Καλησπέρα.
Αντικατάσταση οθόνης (όχι μόνο digitizer) υπάρχει περίπτωση να γίνεται;
Στο aliexress δεν βρέθηκε ανταλλακτικό που με σιγουριά να είναι συμβατό.
Ευχαριστώ.
Προσφορά για triple play
Καλησπέρα ζήτησα καλύτερη προσφορά από τα 26,77 ευρώ που προσφέρονται για το family pack triple play.με πήρανε τηλέφωνο και μου έδωσαν ακριβώς την ίδια.τωρα είμαι στο vodafone triple play με full pack(περιλαμβάνει τα 6 αθλητικά κανάλια της nova)με 32,80 ευρώ.η wind μου έκανε προσφορά το ίδιο πακέτο στα 26,50 και δωρεάν εξοπλισμό.αν μπορείτε να μου αντιπροτεινετε κάποια προσφορά που θα περιλαμβάνει και τα αθλητικά κανάλια η έστω κάποια από αυτά θα προτιμούσα τη φορθνετ.απλα επείγει λιγάκι,επειδή είναι προωθητική ενέργεια η προσφορά της wind.η vodafone με χρεώνει και 120 ευρώ ως τέλη αποχώρησης αλλά με αυτό θα ασχοληθώ έπειτα.
Zetfit4hr
Καλησπερα στην ομαδα.
Και ευχαριστω για την αποδοχη σας
Μηπως καποιος ξερει πως να ρυθμισω την περιοχη για τον καιρο γιατι δεν την βρισκει την πολη μου...ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ...
ΚΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ media player...ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Mi mix 2 vs poco f1
Καλησπέρα..είμαι στο τσακ να παραγγείλω το mix 2 (235€).Αλλά κοιτάζω και το poco και είμαι σε διλημμα. Ειχε κανένας και το pocophone να μας κάνει μια γρήγορη σύγκριση? Από μπαταρία πως πάει το mix 2? Η κάμερα είναι τόσο τραγική όσο λένε? Εν τέλει πιστευετε ότι αξίζει στα 235 η έκδοση 6/128 του mix 2 έναντι 260 του poco(6/64)? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire