Pages

Im glad I now registered

mercredi 2 janvier 2019
myphone forum
Im glad I now registered
I'm impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that's equally educative and interesting, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The problem is something which not enough men and women are speaking intelligently about. I am very happy that I stumbled across this in my search for something regarding this.

My blog post - the business of happiness
Βοήθεια για κινητό μέχρι 250 ευρώ
Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει budget μέχρι 250 ευρώ.
Με δεδομένο ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος από την μέχρι τώρα χρήση του Huawei p Smart (πάνω από 6 μήνες), ποιο/α κινητό/ά θα μου προτείνατε στη βάση μιας συνολικής αναβάθμισης;
Για να βοηθήσω, δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από το κινητό, αρκεί να δουλεύει απροβλημάτιστα.
Δεν είμαι βαρύς χρήστης, δεν παίζω βαριά παιχνίδια, δεν έχω facebook, instagram, viber, κλπ.
Από το κινητό θέλω οπωσδήποτε κορυφαία ποιότητα στις κλήσεις, καλό ηχείο, ακούω μουσική (όχι τόσο ραδιόφωνο, αλλά καλό θα ήταν να υπάρχει), ίντερνετ, gps.
Όλα τα παραπάνω θέλω να γίνονται απλά, γρήγορα και χωρίς κολλήματα.
Ξαναλέω ότι από το p Smart δεν είχα κανένα παράπονο.
Από τη στιγμή όμως που θα πάρω νέο κινητό, θέλω να είναι συνολικά αναβαθμισμένο έτσι ώστε να μπορώ να το κρατήσω άνετα για τουλάχιστον δύο χρόνια.
Τέλος, να πω ότι θα προτιμούσα το μέγεθος του κινητού να μην ξεπερνά τα 155μμ.

Υ.Γ. (1) Αν και συνήθισα το λειτουργικό της Huawei, δεν θα ήμουν αρνητικός και σε ένα καθαρό android.
(2) Για κάποιο λόγο ψήνομαι για το Nokia 7 plus αλλά με προβληματίζουν κάποιες αναφορές για πρόβλημα στην οθόνη.
(3) Εννοείται πως άμα βρεθεί κινητό με λιγότερα από 250 ευρώ, ακόμα καλύτερα!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας :)
servise λογισμικου
Οταν ενα κινητο εχει ρομ απο το sammobile και η samsung σε servise ξαναπερασει τη δικη της ρομ ξερει κανεις αν υπαρχει καποιο προβλημα μη συμβατοτητας λογο root η κερνελ? ευχαριστω
Η Cosmote μπλοκάρει υπηρεσίες του Viber!
Το τελευταίο χρόνο χρησιμοποιώ χωρίς πρόβλημα το Viber out για Unlimited επικοινωνία σε κινητά και σταθερα. Τον τελευταίο μήνα όμως όταν πάω να κάνω κλήση όταν ο συνομιλητής σηκώνει το τηλέφωνο χάνεται η σύνδεση και κάνει reconnect. Το είπα στο Viber και αφού τσεκαρε τα πάντα μου έστειλαν ακόμη και άλλο .apk μου απάντησαν σήμερα ότι ο provider (Cosmote) περιορίζει υπηρεσίες τους και μου πρότειναν να χρησιμοποιήσω VPN. Πράγματι με VPN δεν έχω θέμα....

Video Downloader
Καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία. Θέλω να προτείνει όποιος μπορεί ένα καλό video downloader για chrome (ή opera). Έχω γραφτεί σε ένα site το οποίο παρέχει εκπαίδευση μέσω internet, έχει video ανεβασμένα στο site και θα ήθελα να τα κατεβάσω για να τα δω (ξέρω είναι εν μέρει λαμογιά αλλά είναι καθαρά για προσωπική χρήση και όχι διαμοιρασμό). Ευχαριστώ.
Τρίλημμα Sony XZ1 vs LG G6 vs Xiaomi 6
Καλή χρονιά!

Κάτοχος Xperia X compact και λόγω "ατυχήματος" θα αλλάξω συσκευή...

-Xperia XZ1 (είναι σε τρομερή τιμή και επειδή τα τελευταία μου κινητά είναι Sony και είναι σκυλιά με εξαίρεση ένα προβλημα με το Z5 compact)

-LG G6 (έχει πολύ καλή οθόνη και ίσως καλύτερη κάμερα. Ακόμα θυμάμαι το θεικό G2 που είχα..Βέβαια, χειρότερη μπαταρία και είναι λίγο πιο ακριβό. Επίσης, είναι πιο παλιό μοντέλο και σε κάποιες κριτικές κάποιοι το έστειλαν σέρβις)

-Xiaomi Redmi 6 (Ξέρω, πέφτω αρκετά, αλλά για μισή τιμή που έχει από τα υπόλοιπα, είναι vfm. Βέβαια έχει χειρότερη κάμερα και οθόνη)
Φοβάμαι λίγο το λογισμικό της Xiaomi και την εγγύηση που λένε. (Στα 115 βέβαια που κάνει, και πάλι είναι αρκετά αυτά που προσφέρει)

Κανονικά θα έπαιρνα Compact γιατί δεν είμαι και από αυτούς με τα μεγάλα χέρια...αλλά ανεβαίνει η τιμή

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire