Pages

Samsung Tab A 2016

mardi 29 janvier 2019
myphone forum
Samsung Tab A 2016
Tue, 29 Jan 2019 18:10:27 GMT
Παιδιά καλησπέρα ,βρήκε ο αδερφος μου ενα Samsung Galaxy Tab Α 2016(Τ580) ξεχασμενο σε μια τουλετα σε μια κεφετερια και ειναι κλειδωμενο με google account ,δοκιμασαμε επαναφορα μεσω odin και μόλις μπαίνει ζητάει παλι google account....υπάρχει καποιος που ασχολείται να μου στειλει ενα πμ μήπως και μπορέσουμε να το χρησιμοποιήσουμε? Σας ευχαριστώ.
Apple Phone 8 Plus
Tue, 29 Jan 2019 17:46:54 GMT
Παιδιά καλησπέρα , έχω επιδότηση από cosmote και μου βγαίνει το 8 plus στα 400 ευρώ . Αξίζει σε αυτά τα λεφτά ?? Τώρα έχω ένα xz1.
Τα τελευταία 5 χρόνια είμαι android , τελευταίο iPhone το 4s . Να σημειώσω ότι έχω Mac υπολογιστή και ψήνει να χρησιμοποιησω ξανά τον συγχρονισμό που έχουν κτλ.....

Sent from my G8341 using Tapatalk
redmi 6a δεν δουλεύουν τα data
Tue, 29 Jan 2019 16:42:35 GMT
Καλησπέρα, για κάποιο λόγο στο 6Α της κοπέλας μου σταμάτησαν να δουλεύουν τα data, ούτε 4G ούτε 3G δουλεύουν πλέον.
Δεν ξέρω αν είναι λόγο του updata χθες ή δεν το είχαμε παρατηρήσει νωρίτερα. Με τρόμαξε πάντως και δεν έχω κάνει και εγώ ακόμα το update (redmi 6 εγώ).
Καμιά ιδέα αν μπορώ να κάνω κάτι εκτός από το να ελπίζω σε update? restart έκανα, τίποτα.
Accessoires oméga, fine en cuir
Tue, 29 Jan 2019 14:37:38 GMT
<strong><a href="http://www.omegawatches.sale/fr/omega-gents-collection-c-8.html">regarder</a></strong><br>
<strong><a href="http://www.omegawatches.sale/fr/omega-gents-collection-c-8.html">montres pour hommes</a></strong><br>
oméga
[b][url=http://www.omegawatches.sale/fr
Περι... νέας συσκευής!
Tue, 29 Jan 2019 12:50:29 GMT
Χαιρετώ την αξιότιμη παρέα !


1) Το χρηματικό ποσό που διαθέτουμε. 250 ~
2) Το μέγεθος οθόνης που προτιμούμε. Χωρίς προτίμηση ιδιαίτερα αλλά πιστεύω στο οριο 5 με 5.8 άντε 6 :lol:
3) Το θέλουμε απο Ελλάδα ή και απο Κίνα/Ευρώπη; Με 2ετη εγγύηση αντιπροσωπείας ή μας αρκεί και η εγγύηση του καταστήματος; Από Ελλάδα, έμπιστο σκρουτζομάγαζο ή κάποιος «μεγάλος άμα έχει προσφορά. Δεν με νοιάζει η εγγύηση
4) Χρειαζόμαστε 800αρα μπάντα ώστε να χουμε σε περισσότερα μέρη 4g; (επαρχία χωρις 800αρα έχεις σοβαρό θέμα) Πειραιά μένω,επαρχία πάω 15 μέρες το χρόνο οπότε αντέχω και χωρίς 4γ
5) Το θέλουμε dual? Χρειαζόμαστε ραδιόφωνο, ir ή nfc? dual δε με νοιαζει, ραδιόφωνο καλοδεχούμενο, ir δε με νοιαζει και nfc θέλω λόγω athena card
6) Χρειαζόμαστε ελληνικό μενου; Αν ναι, πειράζει αν χρειαστεί φλασαρισμα; Ελληνικό μενού κατά προτίμηση
7) Μας ενδιαφέρει ο καλός ήχος ή/και η καλή οθόνη; Αν ναι θέλουμε amoled Μακάρι να υπήρχε amoled στο budget αυτό :(
8) Βάλτε σε σειρά προτεραιότητας τα εξής: ταχύτητα, βαρύ gaming, κάμερα, αυτονομία. Κάμερα, αυτονομία, ταχύτητα. βαρύ gaming
9) Ποια είναι η τωρινή σας συσκευή. sammy S6

Υπάρχει κάτι ? Θέλω να αλλάξω το σ6 κυρίως επειδή μου έπεσε σε νερό για 3 δευτερολεπτα και δεν ακούω καλά στις κλήσεις συν το θεμα με τη μπαταρια που τελειωνει σε 10 ωρες ακομα και standby. Ο διακαης πόθος είναι το S9 αλλα τα 500 δυσκολα ρε ****το... :(
ΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 250 Ευρώ με 5Ghz Wifi (ac)
Tue, 29 Jan 2019 11:50:43 GMT
Καλησπέρα σε όλους,

Ενδιαφέρομαι για ένα κινητό μέχρι 250 Ευρώ με τα παρακάτω χαρακτηριστικά

Οθόνη : 5" και πάνω
Λειτουργικό : minimum Android 7, με δυνατότητα αναβάθμισης σε Android 8 (εάν δεν είναι ήδη)
Wifi 2.4 & 5Ghz (b/g/n/ac)
Θα βόλευε αν είναι δίκαρτο αλλά δεν είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό

Θα κοπεί τιμολόγιο με απαλλαγή ΦΠΑ.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire