Pages

Εγκατάσταση δίσκου ssd σε dell με hdd

mercredi 30 janvier 2019
myphone forum
Εγκατάσταση δίσκου ssd σε dell με hdd
Wed, 30 Jan 2019 23:15:12 GMT
Γεια σας,

έχω ενα dell optiplex 3030 all in one με 500g hdd. Θελω να συνδέσω ένα ssd και να έχω ταυτόχρονα 2 δίσκους στο σύστημα. τον ssd για τα λειτουργικα linux+win και τον hdd για τα data.

Επειδη το σύστημα ειναι all in one, δλδ ο υπολογιστης ειναι στην οθόνη, ρωτάω αν πρέπει να κάνω καποια πατέντα, η να συνδέσω και να χρειαστ ειδικά καλώδια/θήκες κτλ

Ευχαριστώ
Πρόβλημα φόρτισης samsung galaxy 8262
Wed, 30 Jan 2019 22:39:38 GMT
Γεια σας

Η θύρα φόρτισης είχε υγρασία απο θαλασσινό νερό. Εγώ χωρίς να το εχω αντιληφθεί συνέδεσα το φορτιστή και δεν φόρτιζε.. μαλλον κάηκε κάτι . Τι κάηκε όμως ; Προτείνετε να αλλάξω καλωδιοταινία φόρτισης ή μπορεί να ειναι κάτι αλλο ; Το κινητό λειτουργούσε κανονικά παρα το γεγονός ότι δε φόρτιζε μεχρι που τελείωσε η μπαταρία .
Προτασεις για ασυρματα ακουστικα
Wed, 30 Jan 2019 13:00:58 GMT
Καλησπερα,
Χρησιμοποιουσα μεχρι προτινως τα ενσυρματα JBL Synchros E10 που ειχαν εξαιρετικο ηχο και ποιοτητα (πολυ καλη διαυγεια και εξαιρετικα μπασα και εφαρμογη) μεχρι που μου τα πατησε αυτοκινητο. Επειδη εχω ιστορικο με διαφορα ακουστικα που μου κοβεται εσωτερικα το καλωδιο, θελω να ρωτησω αν μπορει καποιος να μου προτεινει κατι σε αντιστοιχη ποιοτητα αλλα ασυρματα. Επειδη ειμαι και φαν του γυμναστηριου θα εκτιμηθουν τα αδιαβροχα!
Ευχαριστω πολυ
Αλλαγή συσκευής P10 lite
Wed, 30 Jan 2019 12:36:38 GMT
Καλησπέρα παίδες.
Το κινητό του τίτλου το έχει η σύζυγος.
Σκέφτομαι να τις το αλλάξω και να το κρατήσω εγώ για δεύτερο πού θέλω για την δουλειά.

Γράφω σήμερα γιατί είδα σε διαφήμιση το Huawei p smart 2019.
Αξίζει η αλλαγή σε σύγκριση με το P10 lite;
Cerberus app
Wed, 30 Jan 2019 08:11:57 GMT
Έχει κανείς χρησιμοποιήσει αυτήν την εφαρμογή;
Ticwatch E2 & S2 by Mobvoi
Wed, 30 Jan 2019 05:55:56 GMT
Υπάρχουν πολλά φθηνά αλλά και πιο premium smartwatches στην αγορά σήμερα, αλλά αν θέλετε ένα ρολόι που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και στην δουλειά σας και στο γυμναστήριο, η Mobvoi μπορεί να έχει το κατάλληλο μοντέλο για εσάς. Η TicWatch της εταιρείας, αποκτά πλέον τα νέα TicWatch E2 και TicWatch S2.

Και τα δύο ρολόγια είναι σαφώς διαφορετικά μοντέλα δεδομένης της ονοματοδοσίας τους, αλλά και τα δύο θα έχουν κάποιες κοινές προδιαγραφές και χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα και οι δύο wearable συσκευές είναι αδιάβροχες με βαθμολογία 5 ATM, πράγμα που σημαίνει ότι εάν δεν σχεδιάζετε να κάνετε καταδύσεις σε βάθος για μεγάλες χρονικές περιόδους και τα δύο smartwatches θα επιβιώσουν σε μια βουτιά μέσα σε μια πισίνα.

Ακόμη, τα δύο νέα ρολόγια παρουσιάζουν αύξηση κατά 30% σε χωρητικότητα μπαταρίας σε σύγκριση με το πρώτο μοντέλο, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει βελτίωση περίπου 1-2 ημερών με μία μόνο φόρτιση. Στο εσωτερικό οι δύο συσκευές τροφοδοτούνται από το Snapdragon Wear 2100 της Qualcomm και θα λειτουργούν με την πλατφόρμα Wear OS της Google

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire