Pages

Samsung S4 προβλημα......

mercredi 9 janvier 2019
myphone forum
Samsung S4 προβλημα......
***""
(ΤΟ ποσταρα και στο S4 αλλά είναι νεκρό 2-3 μήνες.
Επιδει μου κλέψανε το κινητό ψάχνω γρήγορες λύση να έχω το S4 μέχρι να δω τι θα κάνω.)
Το έβγαλα από το συρτάρι μετά από 2 χρόνια....

Είχα pattern που δεν θυμομουν,recovery και όλα καλά......

Θυμιθικα ότι το power button θέλει γέρο πατημα........

Ενώ το περιεργαζομουν και το ψιλοσεταριζα έκλεισε........

Το κάνει αραιά και που.

Κατέβασα stock rom να την περάσω μέσω odin.

Την περασα.....έβγαλε pass κτλ.

ΑΛΛΑ στην αναβάθμιση εφαρμογών μετά το φλασαρισμα κολησε η αναβάθμιση......

Στην πορεία άνοιξε αλλά βγάζει ΣΥΝΕΧΩΣ μια ειδοποίηση αποτυχίας.

Τώρα αν μείνει ανοικτό δεν σβήνει,αλλά έχει το ,pop up όλη την ώρα.

Πήγα να ξαναφλασαρω την sτοck rom αλλά ενώ ξεκινάει σε άσχετο σημείο κάθε φορά βγαίνει fail στο odin με αιτιολογία στο log "removed".

Ενοειται δεν κινείται τίποτα.

Από την άλλη δοκίμασα το stock boot.img(tar)και το εγκαθιστά με επιτυχία το odin.

*Χθες βράδυ στην τελευταία προσπάθεια φλασαρισματος της rom κολλησε στο 99%.......$@#&?!

Φταίει το power button?

Μητρική?

Ίσως το λογισμικό?(από samimobile)

Κάποια λύση???????
Αντικατάσταση Xperia z ultra? με κριτήριο τον ήχο.
Χαίρετε και καλή χρονιά. Είμαι σε δίλημμα μιας και το ultra μου εχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα με απλά πράγματα όπως lagggg στο gps... Βέβαια το εχω τιγκαρισμενο στην εξωτερική μνήμη 91% full σε 64άρα, την εσωτερική την εχω στο 70% περιπου. Έχω λοιπόν τις εξεις σκέψεις με κριτήριο όπως αναφέρω στον τιτλο τον ήχο κυρίως απο τα ακουστικά μεσω Bluetooth αλλά και wired:

1ον να κρατήσω το ultra μπας και του βαλω μια 128άρα να τσουλάει καλύτερα και του αναβάθμισω το Bluetooth streaming με ενα fiio Bluetooth headphone amplifier που έχει και dac μιας και το ultra υποστηρίζει aptx και εχει και μεγάλη οθόνη...

2ον, lg v30/v30+ που εχει πέσει και έχει οσα θέλω..

3ον, lg q7+ που δε βρισκω review αλλα εχει quad dac και η γυναίκα μου που εχει το απλο q7 παιζει τέλεια στα ηχεία wired...

4ον το pocophone που εχει aptx και dolby και πλην του nfc που του λείπει έχει μακροβιοτερο chipset 845 6gb ram vs 835 4gb.

Ακουω γνώμες.
επιλογη κινητου εως 100€ απο συγκεκριμενο μαγαζι
Γεια σας και καλη χρονια,

Εμενα ξεκινησε τυχερα, με δωροεπιταγη απο συγκεκριμενο μαγαζι, αυτο που εχει (είχε) εντυπωσιακο στολισμο σαν γιγαντιο δωρο στην πλατεια Συνταγματος...(δε ξερω αν επιτρεπεται να αναφερω το ονομα του, ειναι αυτο που χρησιμοποιει χαρακτηριστικο πορτοκαλι χρώμα).

Δε θελω να δωσω παραπανω χρηματα.(ισως μεχρι 20€ για καποια εξαιρετικη περιπτωση)
Ειμαι μεταξυ καποιων alcatel, nokia ,tplink, fluo K.
Κλίνω προς το τελευταιο.

Θα ηθελα οσο το δυνατον μεγαλυτερη οθονη, μπαταρια και να υποστηρίζουν ραδιόφωνο.
Ιδανικα, να υποστηριζουν εγγραφή κλήσης εγγενώς στο λειτουργικο τους.

Αν γνωριζετε απο το λειτουργικο προσφατων μοντελων alcatel, fluo, tplink, θα με διευκολυνατε.
Ειχα τσεκαρει καποιο νοκια android τις προαλλες κ δεν ειχε εγγραφη κλησης, δυνατοτητα πολυ χρησιμη κατ'εμε.

Ευχαριστώ προκαταβολικα.
Global ROM σε κινέζικη έκδοση REDMI NOTE 5;
Γεια σε όλους και καλή χρονιά! Είμαι καινούριο μέλος και θα ήθελα τα "φώτα" σας σε κάτι, μιας και την πάτησα. Μετά από 4 χρόνια με το ίδιο κινητό, αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα για μία αλλαγή και μετά από μία σύντομη έρευνα αγοράς online,γιατί μιας και είμαι από νησί οι περισσότερες αγορές μου γίνονται από το ίντερνετ, αποφάσισα να πάρω το XIAOMI REDMI NOTE 5. Πάτησα η άσχετη στο πρώτο σκρουτζομάγαζο που μου έβγαλε το κινητό, είδα τα χαρακτηριστικά, είδα ότι έλεγε και ελληνικό μενού και υπέθεσα ότι το κινητό είναι η global έκδοση. Λάθος υπέθεσα. Το κινητό ήρθε σε κινέζικη έκδοση και είναι γνήσιο γιατί το έλεγξα με το ΙΜΕΙ του στο σάιτ αλλά με MIUI Global 9.5 (9.5.19.0 OEMIFA) γι'αυτό έχει και ελληνικό μενού. Το πρόβλημα τώρα είναι το εξής: Μου ζητάει να κάνει update στην έκδοση MIUI V.10.2.1.0.OEMIXM|Stable 1.6G και δεν ξέρω κατά πόσο είναι ασφαλές να κάνω το update. Έχω διαβάσει διάφορα από τότε που το πήρα για bricked phones, που όπως κατάλαβα είναι κάτι σαν "κολλημένα" τηλέφωνα, λόγω του ότι η ROM που προσπάθησαν να βάλουν δεν ήταν η επίσημη του κινητού, αλλά ταυτόχρονα φοβάμαι και για τα προσωπικά μου δεδομένα, μιας και το τηλέφωνο ήρθε "πειραγμένο" και όχι όπως ήταν από το εργοστάσιο. Δεν έχω ιδέα από ROM και τέτοια και θα ήθελα να μου πείτε: Τελικά είναι ασφαλές να κάνω την αναβάθμιση ή όχι; Σε περίπτωση που το γυρίσω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, θα επανέλθει η κινέζικη ROM ή θα κρατήσει την ευρωπαϊκή που έχει τώρα; Βοηθήστε βρε παιδιά και το πάθημα θα μου γίνει μάθημα τώρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :cry::cry::cry:
UMIDIGI F1
καλημερα. τι λετε γι αυτο παιδια? μου εχει μπει λιγο στο ματι:)
https://www.kimovil.com/el...digi-f1-global

https://www.youtube.com/watch?v=gGjJfka2A3M

Product Details

Features
Display: 6.3 inch 1080P
CPU: Helio P60
System: Android 9.0
Storage: 4GB RAM + 128GB ROM
Cameras: 16.0MP + 8.0MP dual back cameras and 16.0MP front cameras
Sensors: Ambient Light Sensor, Proximity Sensor, Gyroscope, Accelerometer, Geomagnetic Sensor
Features: GPS,Glonass
Bluetooth: 4.0
SIM Card: dual SIM dual standby, 2 x nano SIM card and 1 TF card can be inserted at the same time
Networks:
2G: GSM B2/B3/B5/B8 CDMA BC0/BC1
3G: WCDMA B1/B2/B4/B5/B8 TD-SCDMA B34/B39
4G: FDD-LTE B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B13/B17/B18/B19/B20/B25/B26/B28
TDD-LTE B34/B38/B39/B40/B41
Specification
Brand: UMIDIGI
OS: Android 9.0
Service Provider: Unlocked
SIM Card Slot: Dual SIM,Dual Standby
SIM Card Type: Dual Nano SIM
Type: 4G Phablet

CPU: Helio P60
Cores: 2.5GHz,Octa Core
External Memory: TF card up to 256GB
GPU: ARM Mali-G71 MP2
RAM: 4GB RAM
ROM: 128GB

Screen resolution: 2160*1080
Screen size: 6.3 inch
Screen type: Capacitive

Back-camera: 16.0MP + 8.0MP
Camera type: Quad cameras
Front camera: 16.0MP
Video recording: Yes

Music format: AMR,MP3,WAV
Video format: 3GP,MPEG4

Additional Features: 3G,4G,Alarm,Bluetooth,Browser,Calculator,Calendar,Camera,E-book,Fingerprint recognition,Fingerprint Unlocking,FM,GPS,Light Sensing System,Notification,Proximity Sensing,WiFi
Bluetooth Version: Bluetooth4.0
FM radio: Yes
Google Play Store: Yes
I/O Interface: 2 x Nano SIM Slot,Micophone,Speaker,TF/Micro SD Card Slot,Type-C
Sensor: Accelerometer,Ambient Light Sensor,Geomagnetic Sensor,Gyroscope,Proximity Sensor

Battery Capacity (mAh): 5100mAh
Battery Type: Non-removable
Smartphone ως 199€ με καλή κάμερα
Αναζητώ κινητό, από 120 έως 199€ τελική τιμή μαζί με τυχόν αξεσουάρ (αν χρειάζονται τζαμάκι, πίσω κάλυμμα, ακουστικά) και μεταφορικά που θα χρειαστούν, από σκρουτζ ή Κωτσόβολο -που έχω εξαργύρωση πόντων. Υπάρχει και η δυνατότητα να μου το φέρουν από ΗΠΑ.

- Βασικό κριτήριο να είναι σε χρώμα: ιδανικά θα ήθελα κίτρινο (αλλά δεν υπάρχει σε αυτήν την τιμή) οπότε κοιτάμε σε μπλε, κόκκινο, μωβ, ροζ ή ότι άλλο σε χρώμα -αλλά σίγουρα όχι άσπρο-μαύρο-ασημί-χρυσό-γκρί και όχι μεταλλιζέ-γυαλιστερό (όπως το honor 9 lite πχ). Εκτός κι αν υπάρχει πίσω θήκη χρωματιστή από φυσικό κατάστημα να πάω να την δω και να την διαλέξω εδώ στην Αθήνα.
- Ανθεκτικό γιατί θελω να το έχω χωρίς τζαμάκι και θήκη, και αν γίνεται να μην είναι και πολύ βαρύ
- Android (One ή ό,τι)
- Χρήση: Internet σερφάρισμα, messaging, πλοήγηση GPS με Fitness apps και Google Maps
- Instagram, λήψεις και ποστάρισμα
- Όχι παιχνίδια
- Ίσως, κλήσεις και κλήσεις μέσω Viber, WhatsApp
- Με το ελάχιστο δυνατό lag και κολλήματα
- Αν γίνεται με καλή οθόνη 1920x... (αν κοστίζει προς τα 199€) αλλά όχι απαραίτητα αν είναι φτηνό
- Αν γίνεται να είναι βολικό στο (γυναικείο μου) χέρι, να είναι μικρότερο των 5,99" ή εναλλακτικά να είναι "στενό" ώστε να μπορώ να το χειρίζομαι και με ένα χέρι
- Να έχει σχετικά καλό SAR
- Να κρατάει τουλάχιστον 1 μέρα η μπαταρία του με μέτρια χρήση
- Εύκολη εγγύηση (να το πάω κατευθείαν στο μαγαζί αν χρειαστεί)

Τώρα έχω ένα Blackview Zeta 3ετίας των 120€ (τότε) -μην γελάτε- που μου έχει πέσει κάτω άπειρες φορές, τουλάχιστον μια φορά κάθε 2-3 μέρες, και αναλογικά έχει πάθει ελάχιστες ζημιές.

Πήγα, λοιπόν, και είδα το Nokia 3.1 plus στον Κωτσόβολο 199€ και νομίζω ότι με καλύπτει, γενικά, αλλά όχι οι φωτογραφίες του. Εξηγώ: δεν με ενδιαφέρει η ανάλυση, τα Mp, αλλά να βγάζει καλές ποιοτικά φωτογραφίες, να μην έχουν αυτήν την φτηνή ψευτο-οξύτητα και τα λευκά χωρίς πληροφορία (ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ), μου αρκούν και 5Mp αλλά ο επεξεργαστής εικόνας να βγάζει ένα "καλό" jpeg, να δείχνει "φυσική" η φωτογραφία. Το Νόκια δεν είδα να το κάνει αυτό -έτσι δεν είναι ή δεν είδα καλά;
Υπάρχει κινητό με τέτοια κάμερα σε αυτά τα χρήματα;
Συν τα υπόλοιπα που αναφέρω παραπάνω.

Να αναφέρω και κερικά ακόμα κινητά που έχω δει και μου άρεσαν:
Xiaomi Redmi 6 (Φτηνό, αλλά μήπως με καλύπτει; Θα το πάρω και δωρεάν με τους πόντους που έχω :lol:)
Xiaomi Redmi Note 5 (64GB) (που βγαίνει και σε κόκκινο)
Xiaomi Mi A2 Lite 32 ή 64GB (μάλλον κορυφαίο σε όλα, αλλά η κάμερα είναι καλή; )
Huawei P Smart (μου είπαν στο Public ότι έχει βγάλει προβλήματα σε κάποια τεμάχια)
Ηonor 7A DS 32GB (τέλειο μπλε αλλά μάλλον δεν αξίζει για τα € του)

ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ; :D

Σας ακούω -αν έχετε κάποια πρόταση!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire