Pages

Xiaomi Redmi S2

vendredi 4 janvier 2019
myphone forum
Xiaomi Redmi S2
Γεια σε όλη την παρέα. Αγόρασα μόλις το Xiaomi Redmi S2 και βλέπω δεν υπάρχει αντίστοιχο θέμα για το κίνητο. Συγνώμη αν δεν είδα καλά. Έχω ένα πρόβλημα, έχω επιλέξει το limitless theme, ώστε να μην υπάρχει το ενοχλητικό άσπρο φόντο στα εικονίδια και ενώ στα περισσότερα έχει όντως φύγει σε μερικά παραμένει (Μessenger και σε όλα της Google). Σε Redmi Note 4 που είχα κάνει το ίδιο δεν υπήρχε θέμα. Tι λέτε να παίζει;

Ευχαριστώ!
Οθόνη S9
Καλησπέρα! ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την οθόνη του s9.. έχει λίγο πριν αρχίσει η οθόνη edje από μέσα 2 κάθετες μαύρες γραμμές επίσης έχει και σε άλλα σημεία κάτι μαυρίλες σαν γρατζουνιές να το πω... αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα? επίσης γνωρίζεται αν το στείλω να μου αλλάξουν την οθόνη αν το καλύπτει η εγγύηση? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩ!!!!;););)
moto z3 play
https://www.e-shop.gr/kini...R1850&d=190112
Πολύ καλή προσφορά για λίγες μέρες στα €333 με κωδικό προσφοράς 1850 από το e-shp.gr
Ποιο από τα 2 να πάρω;;;;
Samsung a7 2018 η Xiaomi radmi note 6 pro 64giga,παρακαλώ την βοήθεια σας θέλω..ευχαριστω.......
Ασύρματες παγίδες συναγερμού.
Έχω κάποιες ασύρματες παγίδες και radar συναγερμού στα 433mhz μάρκας Chuango. Ξέρει κανείς αν μπορούν να συνδιαστουν με άλλη μονάδα; ώστε να γλυτώσω το έξοδο αγοράς νέων;

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire