Pages

Xiaomi Mi4c vs Lenovo Vibe Shot vs ?

samedi 30 juillet 2016
Αναζητώ το επόμενό μου κινητό εξ ανατολής κι έχω θέσει ως όριο τα 130-140 ευρώ. Είμαι μεταξύ των Xiaomi Mi4c (στην έκδοση 2/16) την οποία αυτή τη στιγμή βρίσκω στα ~103 ευρώ και στο Lenovo Vibe Shot (στην έκδοση 3/32, ~130 ευρώ). Τα πλεονεκτήματα του Xiaomi η σαφώς καλύτερη υποστήριξη, ο ισχυρότερος επεξεργαστής και η ταχεία φόρτιση, ενώ του Lenovo η περισσότερη RAM και η ύπαρξη θύρας SD. Παλαιότερα είχα το Redmi Note 2 και δε μου είχε φανεί να προβληματίζεται με τα 2 GB RAM, αλλά τα 16 GB μη επεκτάσιμου αποθηκευτικού χώρου είναι μάλλον λίγα. Από την άλλη είμαι λίγο επιφυλακτικός απέναντι στον SP 615 του Lenovo.
Ποια είναι η γνώμη του κοινού; Υπάρχει κάποιος άλλος υποψήφιος σε αυτήν την κατηγορία τιμής; Μήπως να έβλεπα και το Letv X600 3/32GB;
Ευχαριστώ πολύ!


Xiaomi Mi4c vs Lenovo Vibe Shot vs ?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire