Pages

αναζητω μεταφραση

mercredi 20 juillet 2016
Καλησπέρα, τελειωσα μια εφαρμογη για android και θα ήθελα αν υπάρχει καποιος που ξέρει οποιαδήποτε αλλη γλώσσα εκτός από ελληνικά/αγγλικα/γαλλικα και έχει διάθεση να μου στείλει να με βοηθήσει αν μπορεί με την μετάφραση μιας μικρής παραγραφου και καποιων λεξεων που θα ειναι μεσα στην εφαρμογη ή/και με την περιγραφη που εχω ετοιμη για το play store (η οποια ειναι πιο μεγαλη οποτε αν καποιος δεν ενδιαφερεται για αυτην καταλαβαινω).

Δεν θέλω να δοκιμασω Google translate για να μην μπλεξω με καμια περιεργη μετάφραση γιατί δεν έχω ιδέα αν αυτό που θα λέει είναι σωστό ή λαθος (αν και μαλλον θα το δοκιμασω για τιποτα κινεζικα τα οποια δεν νομιζω οτι θα μπορεσω να τα μεταφρασω αλλιως).

Οποτε αν κάποιος έχει τις γνώσεις και την καλή διάθεση ας μου στείλει ένα μήνυμα, ευχαριστώ!

ΥΓ: Επειδη ειχα ανοιξει παρομοιο θεμα στο insomnia και ελαβα βοηθεια και απο εκει με καποιες γλωσσες και υπηρξε ενας που ανεφερε την πληρωμη κλπ. Θελω απλα να ξεκαθαρισω οτι ειμαι φοιτητης και δουλευω μονος μου και δεν θα υπαρξει πληρωμη διοτι δεν υπαρχει αυτη η οικονομικη ευχερεια ουτε η εφαρμογη φτιαχτηκε με τον σκοπο αυτον, αλλα αν καποιος ειναι μεταφραστης πχ πολυ ευχαριστως να γραψω στην εφαρμογη μου οτι οι μεταφρασεις εγιναν απο τον ταδε.


αναζητω μεταφραση

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire