Pages

Απαράδεκτο Service της LG

lundi 25 juillet 2016
Καλησπέρα σας
Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον.
Το χω στείλει στην arvato που είναι εξουσιοδοτουμένο service της LG και μέχρι στιγμής μου έχουν αλλάξει την πλακέτα 4 φορές
και σε κάθε αλλαγή μου έκανε bootloop

Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της LG και τους είπα το πρόβλημα μου και ζητάω αντικατάσταση της συσκευής εφόσον το χω στειλεί ήδη 4 φορές και δεν έχει επιδιορθωθεί ζητώ την αντικατάσταση της συσκευής και μου είπαν πως εφόσον δεν το έχω αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία δεν μου το αντικαθιστούν. Τους ενημέρωσα πως βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δικαιούμαι αντικατάσταση και θέλανε πάλι να το στείλω για service και μου είπαν πως για 2 χρονιά όσες φορές και να χαλάσει θα το φτιάξουν.

Επίσης τους είπα τα εξής:
Εγώ δεν μπορώ να έχω ένα τηλέφωνο το όποιο το έχω πληρώσει και δεν το έχω να κάνω την δουλειά μου
Δεν μπορώ να χάνω κάθε φορά τα δεδομένα μου και μου απάντησε πως τα δεδομένα μου είναι δική μου ευθύνη
Η Samsung γιατι αντικαθιστά τις συσκευές τις και μου κάνει αλλή πολιτική

Οπως και να χει επειδη εχω μια συσκευη την οποια την ακριβοπληρωσα θα προχωρησω σε καταγγελια απευθυνομενη στην LG και στην Arvato

Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι καλύτερο μπορώ να κάνω;


Απαράδεκτο Service της LG

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire