Pages

βοηθεια με root και εγκατασταση CyanogenMod 13

lundi 25 juillet 2016
καλησπερα και καλως σας βρηκα στην παρεα σας . εχω το samsung s3 gt-i9300 εχω την εκδοση 4.3 που θελω να την αλλαξω για τουςγνωστους λογους . το θεμα ειναι οτι δεν εχω καμια ιδεα πως να το rootαρω και να περασω μια νεα rom . διαβασα βεβαια τον αδηγο που υπαρχει εδω μεσα ,και στο ροοταρισμα το ψιλοκαταφερα . για αλλαγη της συγκεκριμενης rom θα μπορουσε καποιος να με βοηθησει πως γινεται;

https://www.youtube.com/watch?v=xRHRP5TfOvc

ακολουθησα τα βηματα απο αυτο το βιντεο , εχει γινει εγκατασταση της συγκεκριμενης αλλα κατι δεν μου αρεσει, βεβαια το κινητο παει σφαιρα, αλλα εχει μερικα θεματακια σε 3g πεφτει συνεχως το σημα ενω το σημα εκει που ειμαι ειναι παντα φουλ . βεβαια να πω την αληθεια δεν ειμαι σιγουρος αν εχω κανει σωστα την εγκατασταση γιατι οταν κανω επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων αναβοσβηνει η οθονη και κολλαει


βοηθεια με root και εγκατασταση CyanogenMod 13

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire