Pages

Πρόβλημα Vodafone service

mercredi 20 juillet 2016
Καλησπέρα
αγόρασα το Φλεβάρη iPhone 6s από ένα κατάστημα ηλεκτρικών ειδών.Πριν 3 εβδομάδες μου έβγαλε πρόβλημα στο hardware και επειδή είμαι πολλά χρόνια πελάτης Vodafone πήγα εκεί να ρωτήσω αν μπορούν να το φτιάξουν και μου είπαν βεβαίως με την απόδειξη αγοράς.Το έστειλαν στην Αθήνα και μου το επέστρεψαν υποτίθεται οκ αλλά ακόμα είχε το πρόβλημα και εκτός αυτού είχε και μια γρατσουνια που δεν υπήρχε πριν.Επιπλεον είδα ότι δεν το είχαν στείλει σε εξουσιοδοτημενο σέρβις apple αλλά σε δικό τους συνεργάτη.Εχουμε 2 εβδομάδες τώρα που το ξαναεστειλα να το επιδιορθωσουν αλλά δεν παραδεχονται τη γρατσουνια που του έκαναν και ενώ ζητάω αλλαγή συσκευής δεν την κάνουν.Εχει επιστραφεί αλλά δεν έχω πάει να παραλάβω το κινητό από το κατάστημα και ενώ θα επικοινωνουσαν μαζί μου από προχθές Δευτέρα δεν το έχουν κάνει.Εγω πάντως το κινητό γρατσουνισμενο δεν το παραλαμβάνω.Μπορω να κάνω κάτι?ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Να σημειώσω πως όταν παρέδωσα το κινητό αρχικά δεν μου έδωσαν το χαρτί που δίνουν συνήθως για την κατάσταση του κινητού ούτε το έλεγξε κάνεις.


Πρόβλημα Vodafone service

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire