Pages

Νέο τηλέφωνο για φρέσκο πατέρα

dimanche 31 juillet 2016
Καλησπέρα σας φίλοι και φίλες!

Όπως λέω και στον τίτλο πρόσφατα έγινα πατέρας και χρειάζομαι ένα τηλέφωνο για να τραβάω φωτογραφίες τον μικρούλι μου, φωτογραφίες που θέλω να βλέπω μαζί με την γυναίκα μου για το υπόλοιπο της ζωής μας.

Φαντάζομαι πολλοί από εσάς έχετε κουραστεί να απαντάτε σε αυτή την ερώτηση αλλά ελπίζω σε κάποια βοήθεια γιατί ειλικρινά δεν κατέχω καθόλου τα της κινητής τηλεφωνίας.
Για να μη σας κουράσω θα σας γράψω τι είναι αυτά που ψάχνω.
  • Χρειάζομαι το τηλέφωνο να έχει καταπληκτική κάμερα!
  • Πέρα από την απλή χρήση σαν τηλέφωνο θέλω να μπορώ να χρησιμοποιώ προγράμματα όπως το Viber, WhatsUp, Facebook και λίγη πλοήγηση χωρίς να σέρνεται το τηλέφωνο.
  • Τα Video Games ΔΕΝ με ενδιαφέρουν πολύ.
  • Ίσως να είναι και δίκαρτο για να έχω πάντα Internet όπου είμαι;

Είχα εστιάσει την προσοχή μου στο J5{2016} της Samsung αλλά αφού παρακολούθησα κάποια review στο youtube δεν είμαι σίγουρος αν αυτό θα έπρεπε να είναι το νέο μου τηλέφωνο.
Νομίζω οτί η τιμή του J5 είναι το budget γύρω από το οποίο θα ήθελα να κινηθώ, δηλαδή μέχρι 180 ευρώ και μάξιμουμ 200 για κάτι εξαιρετικό.

Παρακαλώ πολύ να με βοηθήσετε γιατί κάθε μέρα που περνάει χωρίς να έχω τηλέφωνο νιώθω ότι χάνω την ευκαιρία να έχω φωτογραφίες απο τον μπέμπη μου.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!


Νέο τηλέφωνο για φρέσκο πατέρα

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire