Pages

Πρόβλημα με χρέωση δεδομένων

vendredi 29 juillet 2016
Πριν λίγο καιρό πήρα ένα Samsung Galaxy J3 6 δίκαρτο, Cosmote whatsup και Vodafone CU. Στη Vodafone έχω αρκετά ΜΒ καθώς μου δίνει δώρο 600ΜΒ κάθε μήνα τα οποία δεν καταναλώνω και έχουν μαζευτεί πολλά. Αυτές τις μέρες βρίσκομαι σε ένα βουνό της Ηπείρου όπου η Vodafone δεν πιάνει καθόλου. Cosmote και Wind πιάνουν 4G και με τη Vodafone "Μόνο επίγουσες κλήσεις". Έτσι, ενεργοποίησα την προσφορά της Cosmote datakalokairo όπου δίνει για 8 ώρες 1GB κάθε μέρα. Χρεώθηκα αρχικά 5€ για το πακέτο. Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά που ενεργοποιώ το 8ωρό μου, χρεώνομαι 1,04€. Επικοινώνησα χτες με την Cosmote και μου είπαν ότι μάλλον κάποια εφαρμογή τραβάει δεδομένα πριν εγώ προλάβω να ενεργοποίησω το 8ωρο. Μου πρότειναν να ενεργοποιήσω τη λειτουργία πτήσης αρχικά, ώστε να κλέισουν οι διάφορες εφαρμογές που μπορεί να τρέχουν στο παρασκήνιο (να σημειώσω εδώ ότι πάντα όταν χρησιμοποιώ μία εφαρμογή πατάω το πλήκτρο κάτω αριστερά και κλείνω από εκεί την εφαρμογή για να μην τρέχει στο παρασκήνιο). Δοκίμασα αυτό που μου είπαν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Δοκίμασα να ενεργοποιήσω τον Περιορισμό δεδομένων παρασκηνίου από το μενού Χρήση δεδομένων και να κλείσω χειροκίνητα όποια άσχετη εφαρμογή έτρεχε μέσα από τη Διαχείριση εφαρμογών αφήνοντας μόνο ότι είχε σχέση με Android (κλείνοντας ακόμη και κάποιες της Google). Πάλι τίποτα. Πώς μπορώ να βρω ποια εφαρμογή συνδέεται και μου τρώει το υπόλοιπο;


Πρόβλημα με χρέωση δεδομένων

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire