Pages

Cyta & CSR2

vendredi 29 juillet 2016
Καλημέρα σε όλους...
Θα ήθελα τη γνώμη σας πριν αρχίσω να παίρνω τηλέφωνο στους τεχνικούς της Cyta.

Παίζω στο τηλέφωνό μου ένα παιχνίδι, το CSR2 (drag racing). Εδώ και μερικές μέρες που τελείωσα το career είπα να παίξω online. Δεν μπορώ όμως με τίποτα να συνδεθώ στους server του παιχνιδιού. Κι αν ακόμα τα καταφέρω μου βγάζει τους αγώνες ως άκυρους λόγω προβλημάτων σύνδεσης. Επειδή διάβασα για κάποια θέματα του παιχνιδιού με τα live races έλεγα μάλλον είμαι από τους τυχερούς και ίσως με κάποιο update να λυθούν τα προβλήματα...
Χθες όμως συνδέθηκα με 4G (cosmote) και ναι, μπόρεσα να παίξω κανονικά. Επίσης έκανα μια δοκιμή στο γραφείο που έχουμε Forthnet και επίσης έπαιξα χωρίς πρόβλημα. Άρα το πρόβλημα πρέπει να είναι στο σπίτι με τη Cyta. Έχω το Pirelli και με μια δοκιμή που έκανα με το Speedtest βγάζει περίπου 14Mbps download και 30ms ping....
Να πω ότι το μόνο που έχω πειράξει στο ρούτερ είναι η απενεργοποίηση του Firewall...

Αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία και μπορεί να δώσει μερικές συμβουλές θα το εκτιμούσα πολύ...
Κάπου διάβασα ότι μπορώ να ζητήσω να με βάλουν σε fastpath αλλά δε σκαμπάζω και πολύ από αυτά :lol:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Cyta & CSR2

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire