Pages

Nokia 7.1 μετά το mimax2 ή κάπου αλλού;

lundi 22 juillet 2019
Φίλοι συμφορουμίτες τα φώτα σας....
Το mimax2 μου παρέδωσε σασί και οθόνη στον παράδεισο...
Αφού πλέον χόρτασα phabet κινητό με τα θετικά και τα αρνητικά του (καλή η μεγάλη οθόνη αλλά κουραστική από ένα σημείο και μετά ως προς τον χειρισμό της συσκευής), και αφού είδα τα καλά και τα καλά του miui, είμαι σε αναζήτηση νέας συσκευής....
Με βρίσκει θετικό η ιδέα του pure android χωρίς bloatware κλπ καλουδια που βάζουν οι εταιρίες....
Έπιασα σήμερα στα χέρια μου το συγκεκριμένο Nokia 7.1 στα public και μου άρεσε πολύ ως συσκευή καταρχήν....
Ήταν πάρα πολύ γρήγορο σε σχέση με τα μαξακι μου και θυμήθηκα παλιές καλές windows phone εποχές με την always on οθόνη κλειδώματος....και βέβαια μάλλον θα έχει και καλή λήψη φωτογραφίας λόγω Carl Zeiss οπτικών...
Το 4/64 αυτή τη στιγμή τρέχει στα 199 ευρώ...
Θα ήθελα την γνώμη σας ως προς την αγορά του ή σε κάποια άλλη πρόταση σας η οποία μου διαφεύγει...
Το ταβάνι μου είναι τα 200 ευρώ και δεν θα ήθελα να μπλέξω σε ρουτ κλπ....


Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire