Pages

LG G4 | Πρόβλημα με λογισμικό

dimanche 24 juillet 2016
Γεια παιδιά.

Έχω μια κακή εμπειρία με το G4 που επαναλαμβάνεται και θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Πριν λίγους μήνες στην προσπάθειά μου να συνδεθώ στο wifi ενός μαγαζιού, το κινητό έσβησε και όταν το άνοιγα κολλούσε στο logo και δεν πήγαινε παρακάτω για να βάλω κωδικό. Κάποιες στιγμές έγραφε στην οθόνη και "Το Android ξεκινάει"... Το πήγα σε service και μου είπαν "θέμα με το λογισμικό", "κάνεις επαναφορά ρυθμίσεων", "χάνεις τα πάντα".

Έχασα, λοιπόν, τα πάντα και μετά την επαναφορά λειτούργησε κανονικά. Άλλη μια φορά πήγε να το ξαναπάθει πάλι με τον ίδιο τρόπο (wifi), σκάλωσε για λίγο αλλά σε δύο λεπτά ήταν οκ. Τώρα το έπαθε ξανά και είναι δύο μέρες έτσι... Αρνούμαι να το πάω service γιατί ξέρω τι θα μου πούνε.

Αυτό που θα ήθελα, είναι να μου πείτε αν κάποιος έχει πάθει κάτι παρόμοιο, πως το αντιμετώπισε και αν υπάρχει κάποιος τρόπος (ο οποιοσδήποτε) για να μη χαθούν τα αρχεία μου. Ευχαριστώ.


LG G4 | Πρόβλημα με λογισμικό

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire