Pages

Τα φώτα σας fitness Tracker - Gps

samedi 23 juillet 2016
Καλησπέρα σε ολους.
Θέλω τα φώτα σας και τις απόψεις σας.Ασχολούμαι καθαρά για λόγους ευεξίας με ποδήλατο και τρέξιμο.Μεχρι τώρα κρατούσα μονο αρχειο των δραστηριοτήτων μου μέσω του τηλεφώνου μου ένα Motorola Defy Mini.Χρησιμοποιώ για την καταγραφή τις εφαρμογες Sports Tracker,Runtastic,Endomondo και Strava.Επειδη πλέον σκέφτομαι να κάνω αναπροσαρμογή στο θεμα ασκηση σκεφτομαι να προχωρήσω στην αγορα ενος Fitness Tracker,(Ρολόι ή και strap) η οποία σε συνδιασμό ή μη, με το τηλέφωνο(και εφαρμογή)μου θα μπορει να κραταει καλύτερο αρχειο δραστηριοτήτων. Επειδή ξέρω οτι το Motorola Defy Mini είναι σχετικά παλίο,σκεφτομαι να ενεργοποιήσω ένα Samsung S3 mini να κάνει ότι έκανε το Motorola.
Αυτο που με ενδιαφέρει ειναι, να βρώ τα παρελκομενα (tracker,ή Strap).Η επιλογή αυτη θα πρέπει να εχει συγκεκριμένο μπατζετ, και να ειναι ΚΑΙ value for money.Το μπάτζετ μαξιμουμ 120 ευρω.Εχω καποια πραγματα υπόψην αλλα ειναι λιγα, γιαυτο ζητάω την βοήθεια σας. Για αρχη έχω δει τα Xiaomi Miband 1s Xiaomi Miband 2,το Garmin Forerunner 15.Τέλος θα ήθελα να ρωτησω την άποψη σας για τα ρολόγια Beurer.Εαν κάποιος εχει άλλη άποψη είναι ευπροσδεκτή.Ευχαριστώ προκαταβολικα,και συγνώμη που μακρηγόρισα.


Τα φώτα σας fitness Tracker - Gps

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire