Pages

Σκέψεις για αγορά Xiaomi Redmi 4A

jeudi 15 décembre 2016
Σκεφτομαι την αγορά ενός Xiaomi Redmi 4A αλλά με προβλημάτισε ενα σχόλιο στο gearbest που ελεγε οτι σε ευρωπαϊκο κρατος που πηγε το κινητο, δεν δουλευε το 4G. Θα υπάρχει θέμα μηπως εδω Ελλάδα? (αστεια περι καλυψης LTE στην Ελλάδα λεω και μονος μου) με ενδιαφερει αν θα δουλεψει ή θα εχω θεμα. Προσεξα οτι στο GB έχουν τη συσκευη σε 2 εκδοσεις, μια global και μια την κανονική, οποτε ισως να ισχυει οτι γραφτηκε στα σχολια.

Σαν χαρ/κα και στην τιμή του μου αρέσει.

Το έχει παρει κανείς απο έξω να μου πει σίγουρα, για να μην βρεθώ προ εκπλήξεων?
Κάτι άλλο που θα έπρεπε να ξερω πέραν της περιγραφής και πολλών reviews που εχω διαβάσει;
Γενικα οι αποψεις ειναι θετικές.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


Σκέψεις για αγορά Xiaomi Redmi 4A

1 commentaire:

  1. Κάνω unboxing & Review το Xiaomi Redmi 4A
    Like+Sub για υποστήριξη 😉
    Θα σοτ λύσει όλες τις απορίες!!
    https://youtu.be/CZgE9xlHpPo

    RépondreSupprimer