Pages

Κινητο με την καλυτερη αυτονομια

lundi 26 décembre 2016
Υγεια σε ολους,κ ειρηνη μεσα μας αδερφια....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΚΑΛΑ ΚΙΝΗΤΑ :lol:
Εχω καταληξει οτι πανω κατω τα κινητα κανουν την δουλεια που θελω,οπου ειναι μια νορμαλ καθημερινη χρηση,dual sim,4G,με οχι κ ιδιαιτερες αλλες απαιτησεις....εκτος απο αυτο που μας καει στο τελος ολους......η αυτονομια!! βαρεθηκα να φορτιζω το κινητο :cry:
ειμαι ετοιμος να θυσιασω ιντσες :( ,πυρηνες :( ,για να εχω μεγαλυτερη αυτονομια.
μην ξεφτυλιστουμε κιολας κ λαγκαρουμε βεβαια....σε λογικα πλαισια.
τωρα εχω το Xiaomi note 2 το εχω 1,5 χρονο ευχαριστημενος αλλα ψοφησε η μπαταρια του. (το αγορασα 125E value for money crazy)
δεν ξερω εαν εκανα λαθοι,εκτος το οτι το φορτιζα μερικα βραδια μεχρι το ξημερωμα,κ πιο λιγες φορες το δουλευα ενω φορτιζε,ισως ηταν λαθοι. :worry:
περιμενω τις προτασεις σας....οι τιμες να κυμαινονται μεχρι περ. 150ε μεσα κ κινα κλπ


Κινητο με την καλυτερη αυτονομια

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire