Pages

iPhone 5s/SE/6s - Στρατός

lundi 19 décembre 2016
Παιδιά καλημέρα σε όλους. Λόγω προβλήματος με το 4s μου, ήρθε καιρός να αλλάξω συσκευή.
16 Γενάρη παρουσιάζομαι Θήβα και ενώ δεν εχω σκοπό να πάρω το καινούριο κινητό μαζί μου τις πρώτες εβδομάδες στο κέντρο ωστόσο θα χρειαστώ κινητό για την υπόλοιπη θητεία μου. Η αλήθεια είναι πως ψιλοφοβάμαι να αγοράσω τώρα κινητό πριν το στρατό αλλά έχω ξεμείνει απο συσκευή συν του οτι κάποιοι υποστηρίζουν πως στο στρατο θα το λιώσω/απολαύσω το κινητό και θα το χρειαστώ ενώ άλλοι, πως είναι επικίνδυνο. Σε γενικές γραμμές είμαι υπεύθυνος και δεν μου έχει τύχει ποτέ να κάνω ζημιά σε κάποια συσκευή μου (περα απο το 4s που άρχισα να το σουτάρω απο τα νεύρα μου :lol: )να ξεχάσω/αφήσω το κινητό μου σε δημόσιο χώρο (παρά μόνο μια φορά που το κατάλαβα στα 5λεπτά πριν κανα 8χρόνια που ήμουν 16χρ. και έσωσα τη συσκευή την τελευταιά στιγμή.)

Τέλος πάντων τα ερωτήματα μου είναι τα εξής & χρειάζομαι τη βοήθεια σας:
1) iPhone 5s (φθηνή λύση για το στρατό) ή iPhone SE (Συσκευή που θα μου μείνει και θα τη γουστάρω - για μένα το ιδανικότερο μέγεθος κινητού) ή iPhone 6s (δεν το προτιμώ για το στρατό λόγω μεγέθους αν και αυτό θα τσιμπούσα αν δεν ήταν στρατιοτιλίκι στη μέση)

2) Έχετε εμπειρίες σχετικά με στρατό και κινητά; (Σπασίματα, φθορές, κλοπές κλπ..)

3) Αγορά μέσω σκρουτζομάγαζου κινητών EU... (Το 4s το είχα τσιμπήσει πριν απο 2.5χρόνια απο ένα τετοιο κατάστημα - δεν είχα κανένα παράπονο - όλα πήγαν οκ, αλλά πάλι φοβάμαι διότι δεν ξέρω τι διααδικασία υπάρχει σε περίπτωση που αποδειχθεί ελαττωματικό απο την αρχή)

Σας ευχαριστώ πολύ!


iPhone 5s/SE/6s - Στρατός

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire