Pages

Βοήθεια για άμεση αγορά συσκευής!!!!!

samedi 31 décembre 2016
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά!!!
Δυστυχώς, χθες το απόγευμα το ένδοξο thl t6s είχε μια δυνατή πτώση, με αποτέλεσμα να βγει off η οθόνη του.
Η αλήθεια είναι ότι είχα σκοπό να το αντικαταστήσω, αλλά όχι άμεσα...
Έτσι, έμεινα με ένα δανεικό και μισοκατεστραμμένο samsung s3, μέχρι να πάρω άλλο.
Κι εδώ ξεκινούν τα δύσκολα, γιατί ζητάω πολλά...
Ψάχνω για κάτι μεγαλύτερο από τις 5''. Ιδανικά στις 5,5''. Οικονομικό (max 100€, αλλά μια μικρή υπέρβαση μπορεί να γίνει, εφόσον αξίζει...). 2 gb ram. Αξιοπρεπή οπίσθια κάμερα και καλή αυτονομία (με δεδομένα στο on να φορτίζει κάθε 2 ημέρες). Και 4g (είμαι συνδρομητής της vodafone).
Δεν παίζω παιχνίδια και δεν πρόκειται να το σκαλίσω...
Θα έλεγα ότι οι προτεραιότητές μου κατά σειρά είναι κάμερα-αυτονομία-μέγεθος-4g-ram.
Τρεις είναι οι εναλλακτικές μου:
α) Αγορά από Κίνα. Ulefone tiger στα 80€ στο e-fox. Αλλά σχεδόν ένα μήνα αναμονή.
β) Αγορά από Ελλάδα. Δεν έχω ψαχτεί καθόλου. Προτάσεις;
γ) Αγορά από Ελλάδα και συγκεκριμένα από το Πλαίσιο. Επειδή έχω δωροεπιταγή 100€, εδώ μπορώ να φτάσω στα 200€. Προτάσεις;
Ευελπιστώ στις άμεσες απαντήσεις σας, γιατί είτε από Κίνα είτε από εδώ, θα πρέπει να κάνω την παραγγελία-αγορά άμεσα...
Σας ευχαριστώ και καλή μας Πρωτοχρονιά!!!


Βοήθεια για άμεση αγορά συσκευής!!!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire