Pages

Huawei MediaPad M2 10 WiFi (64GB)

mardi 20 décembre 2016
Καλησπέρα! Με ενδιαφέρει η αγορά ενός ΚΑΛΟΥ tablet με μεγάλη οθόνη και να είναι επίσης και ένα εργαλείο που δεν θα το μετανιώσω στα επόμενα τουλάχιστον 2-3 χρόνια. Σκέφτομαι ανάμεσα στο Samsung TAB S2 or Huawei MediaPad M2 10 (64GB).

Δεν με απασχολεί το 3G ως κριτήριο αλλά η μεγάλη οθόνη, δυνατή ram, και φυσικά η ανάλυση (και ποιότητα) οθόνης. Ενδιαφέρον μου προκαλεί το γεγονός ότι για το μεν Samsung έχω διαβάσει και δει (όπως και εδώ....) δεκάδες σχόλια και διθυραμβικούς επαίνους, ενώ για το Huawei ούτε...πρόταση. Ακόμα και εδώ που είναι η πηγή των πληροφοριών ΣΚΕΤΗ βουβαμάρα για αυτή την εταιρία, τίποτα....

Δεν ξέρω αλλά μέσα μου αρχίζει να με εντυπωσιάζει αυτή η εταιρία, ένας φίλος μου που έχει κινητό της είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος, αλλά βλέπεις η ανθρωπότητα κάνει σαν να μην υπάρχει αυτό το μοντέλο στο ίντερνετ.... Αν έχετε κάποια σκέψη (ή άλλη πρόταση επίσης!) θα το εκτιμούσα να την μοιραζόσασταν.

Τέλος μία απορία γενικής φύσεως από απόψεις πολλών φίλων εδώ μέσα. Γιατί πολλοί προτιμούν τα tablets που είναι 4:3 και όχι αυτά που είναι 16:9;;; Έχουμε μάθει από τις τηλεοράσεις μας σε αυτή την διάσταση (16:9), εδώ γιατί πολλοί θέλουν την "παλιά" αναλογία; Το έχω μεγάλη απορία.....

Και πάλι ευχαριστώ!


Huawei MediaPad M2 10 WiFi (64GB)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire