Pages

Nexus 5X - P9 Lite 3GB - Honor 7 Dual - OnePlus X

jeudi 15 décembre 2016
Καλησπέρα.

Ήρθε η ώρα να αλλάξω το πιστό μου Nexus 4 και είμαι μεταξύ αυτών που αναφέρω στον τίτλο.

Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις (με την έννοια ότι δεν παίζω απαιτητικά παιχνίδια και τέτοια, μόνο browsing, emails κτλ), μόνο η κάμερα θα ήθελα να είναι καλή για να βγάζω καλές φωτογραφίες την μικρή.

Επίσης με ενδιαφέρει η υποστήριξη. Καλόμαθα με το Nexus που έπαιρνε ενημερώσεις και μου άρεσε. Γενικά έχω την καλύτερη εμπειρία από το Nexus και για αυτό έχει ένα μικρό προβάδισμα.

Από εμφάνιση μου αρέσει πιο πολύ το OnePlus, μετά το P9 Lite & Honor και τέλος το Nexus. Από χαρακτηριστικά όμως δεν είμαι σίγουρος και για αυτό θα ήθελα την γνώμη σας μιας και έχω να ασχοληθώ με κινητά 2 χρόνια :lol:

Ποιο προτείνετε ρε παιδιά;


Nexus 5X - P9 Lite 3GB - Honor 7 Dual - OnePlus X

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire