Pages

turbo-x χωρίς δυνατότητα factory reset

mercredi 28 décembre 2016
Έπεσε στα χέρια μου το κινητό του θέματος, κλειδωμένο με ξεχασμένο μοτίβο. Άντε να το φτιάξω λέω από μέσα μου και το βάζω στο recovery. Διαλεγω την επιλογή να γίνει factory reset. Μου εμφανίζει μια λίστα επιλογών για την επιβεβαίωση η οποία περιέχει τις επιλογές "no", "no", "no" και ... "no"... :lol:

Επομενο βήμα η επικοινωνία με το πλαίσιο. Με τον τεχνικό που μιλησα μου είπε ότι δεν μπορεί να γινει κάτι και το κινητό θα πρέπει να πάει εκεί ώστε να "επισκευαστεί " το ζήτημα (δλδ να κανουν ... factory reset :p )

Προσπαθώντας ούτε να βρίσω ούτε να γελάσω μια που δε φταίει ο έρμος ο τεχνικός που η εταιρεία του εχει διαλεξει καγκουρολυση για κινητό, τον ρωτάω αν υπάρχει firmware καποιας μορφής για φλασαρισμα. Μου απάντησε ότι δεν το δινει η εταιρία σε πελάτες.

Είπα χρονια πολλά στο παλικάρι που οπως ειπα δε φταίει και τίποτα και σπάω το κεφαλι μου να βρω καμια λύση. Μπορεί να σκεφτεί κανείς κάτι για να μην το στειλω στα σκουπίδια;

Δεν ειμαι σε πολη που εχει Πλαίσιο,αλλιως θα δοκιμαζα την τύχη μου εκεί. Μπορώ να το resetαρω με κάποιο τροπο.


turbo-x χωρίς δυνατότητα factory reset

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire