Pages

αναζήτηση προτάσεων για αναβάθμιση συστήματος ήχου

dimanche 18 décembre 2016
γεια σας, καλές γιορτές να έχουμε!!
ότι καλύτερό στον καθένα.

έχω τις εξείς συσκευές και θέλω να συνδεθούν σε ένα σύστημα με πολλά κανάλια που να βγάζει καλύτερο ήχο από αυτόν που έχω.

tv....Samsung LE-37S86BDX
stereo....Sony RX88 (φώτο και χαρακτηριστικά εδώ - πατήστε μετάφραση) + (βίντεο/ήχος εδώ)
game console....PS3 CECH-4204A
PC.... με MOBO την ASUS P5QC

όλα τα έχω συνδεδεμένα στο στέρεο με jack & rca για ήχο ενώ το pc είναι συνδεδεμένο και με την tv με vga για να δίνω εικόνα.

συνοπτικά αυτά που θέλω είναι...
1ον. να καλυτερέψει ο ήχος μου σε όλες τις λειτουργίες (ραδιόφωνο, ταινίες dvd, μουσική cd, gaming)
2ον. να μην χάσω το καραόκε που έχω με το sony, δηλαδή θέλω μικρόφωνα
3ον. να μπορώ να συνδέω κι άλλες συσκευές ήχου ακόμα και smartphone,ipad,usb,sdcards και
4ον. να διαθέτει wifi

ξέρω ότι είμαι πολύ πίσω τεχνολογικά αλλά θα μπορούσα να ανέβω κάποια επίπεδα ήχου διαθέτοντας ~300€ ;
θα με σύμφερε να πάω στη λύση ενισχυτή/player κρατώντας τα ηχεία (1x12Ω, 2x8Ω, 2x6Ω) που έχω για αρχή;

περιμένω την βοήθειά σας, ευχαριστώ.


αναζήτηση προτάσεων για αναβάθμιση συστήματος ήχου

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire