Pages

Blackview Crown

lundi 19 décembre 2016
Γειά σας. Αγόρασα πριν από ένα χρόνο το Blackview Crown από τον Skroutz και συγκεκριμένα από το κατάστημα Easy Buy World στο κόστος περίπου των 170€ και με 1 χρόνο εγγύηση. Το κινητό εξαρχής είχε κάποιο θέμα (στις γωνίες της οθόνης και γενικά στην άκρη η αφή δεν λειτουργούσε καλά) παρόλα αυτά σκέφτηκα (λανθασμένα) ότι είναι μικρό το θεματάκι και δεν το γύρισα πίσω. Μετά από κάτι λιγότερο ένα χρόνο λειτουργίας η αφή άρχισε να τα παίζει τελείως και το κινητό είχε πέσει λίγες φορές κάτω, με αποτέλεσμα μια μέρα να πέσει και να μην ξανανοίξει ποτέ. Πήρα τηλέφωνο πρώτα στο service της Blackview στην Ελλάδα και μου είπαν ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για αυτό το μοντέλο και να πάρω τηλέφωνο στο κατάστημα που το αγόρασα. Πήρα και στο service του EBW και μου είπαν ότι εφόσον έχει εγγύηση να μην ανησυχώ και να το στείλω σε αυτούς. Το έστειλα λοιπόν και με ενημέρωναν συχνά με μηνύματα για την πρόοδο του service. Στην αναφορά έγραψαν "Ανεπισκεύαστο λόγω ασύμφορου κόστους" και όταν τους πήρα τηλέφωνο με νεύρα μου είπαν ότι θα το ξανακοιτάξουν. Τελικά ένας τύπος μου είπε ότι βρέθηκαν χτυπήματα και εκδορές που το καθιστούν εκτός εγγύησης και ένας άλλος ότι είναι αδύνατον να φτιαχτεί γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Το πήρα πίσω σε άθλια κατάσταση (Δεν μπήκαν στον κόπο να το βιδώσουν αφού το άνοιξαν - βίδες και ένα μικρό κομμάτι πλαστικό ήταν μέσα στο κουτί). Έχω απογοητευτεί πλήρως, μέσα στο κινητό έχω πράγματα που θα τα ήθελα και η εγγύηση πλέον έχει τελειώσει. Τι να κάνω;;;


Blackview Crown

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire