Pages

ΠΡΟΒΉΜΑ ΜΕ ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ

samedi 24 décembre 2016
Αγαπητά μέλη, θα ήθελα μια βοήθεια τι πρέπει να κάνω γιατί έχω εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες !
Πριν 3 μήνες πήγα στη Vodafone Θέρμης για να έρθω σε αυτήν από την Cosmote με την οποία είχα σοβαρά προβλήματα τεχνικά και επικοινωνίας κλπ. Έκανα την αίτηση και μου είπαν σε το πολύ 3 εβδομάδες θα έχω σύνδεση σε κινητό, σπίτι και γραφείο. Σε ένα μήνα δεν είδα καμία κίνηση και καμία ενημέρωση. Μετά από ενόχλησή μου μου έκανα φορητότητα στο κινητό. Ρώτησα για τις 2 σταθερές γραμμές με ίντερνετ (σπίτι και γαρφείο) αλλά δεν ήξεραν τίποτα ! Ψάχοντας είδαν ότι ο υπάλληλος είχε φύγει και δεν είχε προχωρήσει τις συνδέσεις (παρόλο που έγινε στο κινητό !!). Τέλος πάντων μου είιπαν ότι θα αμε ενημερώσουν. Σε 2 μήνες τίποτα, πήρα τηλέφωνα, χρεώθηκα (πάνω από 20 τηλέφωνα) και κανένας υπεύθυνος. Είχα γνωστό έναν στη Vodafone σε άλλη περιοχή τον παρακάλεσα να επέμβει και μετά με πήραν τηλέφωνο. Μου είπαν ότι θα γίνει σε 10 μέρες. Στις 10 μέρες με πήραν και άρχησαν να ρωτάνε για το τηλεφωνικό κέντρο που μου υποσχέθηκε ο πρώτος πωλητής τους και είπαν ότι δεν γινεται με τα υπάρχοντα τηλέφωνα IP που έχω και θα πρέπει να αγοράσω δικά τους (έπαθα σοκ αφού δεν ήταν έτσι στην αρχή). Τους ειπα να έρθει ένας υπάλληλος να δει το χώρο και να μου προτείνει τι θα κάνουμε και είπαν ενναξει για την επομένη. Μέχρι τώρα περιμένω ανασφαλής και δεν ξέρω τι θα γίνει. Θέλω να καταργησω τη σύμβαση και να ξαναγυρίσω στην Cosmote ! (Μη χείρων βέλτιστο). Μπορείτε να μου πέιτε αν απαιτήσουν όλο το συμβόλαιο που αυτοί δεν έχουν τηρήσει (με ταλαιπωρούν) τι θα γίνει? Ευχαρισ'ω !


ΠΡΟΒΉΜΑ ΜΕ ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire