Pages

Διαφημίσεις στη συσκευή

mardi 1 novembre 2016
Εχω το S6 Edge και μου βγάζει εδώ και καμιά εβδομάδα διαφημίσεις στη συσκευή. Προσοχή, όχι μέσα στον explorer. Μολις ανοίγω Wi-Fi ή δεδομένα, ξεκινάει τα δικά του. Το οποίο δεν με αφήνει, μέχρι να κλείσει η διαφήμιση να κάνω οτιδήποτε άλλο. Ακόμα και όταν γράφω sms, μου εξαφανίζει το πληκτρολόγιο και τρέχει, μάλλον από πίσω (χωρίς να φαίνεται κάτι στην οθόνη), η διαφήμιση. Ή όταν βλέπω βιντεάκι στο youtube πατάει Pause μόνο του και δεν ξαναξεκινάει αν δεν ολοκληρωθεί η διαφήμιση (που είτε βγαίνει μπορστά είτε τρέχει στο παρασκήνιο). Είναι πολύ εκευριστικό γιατί ό,τι και να κάνω κολλάει μέχρι να τελειώσει η διαφήμιση. Εχω δοκιμάσει εφαρμογές που κόβουν τις διαφημίσεις, αλλά μάλλον αφορούν όσες εμφανίζονται στον explorer και όχι γενικά στη συσκευή.

Μπορεί κάποιος να μου πει τι να κάνω; Pleaeaease!!! :help::help::help::wacko::wacko:


Διαφημίσεις στη συσκευή

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire