Pages

lg v10 missing photos

mardi 29 novembre 2016
Καλησπέρα σε όλους.Ενα πρόβλημα που μου έκανε εμένα, είναι οτι δύο φορές μου έχασε τις φωτογραφίες που ειναι ηταν τραβηγμένες απο την κάμερα.Την πρώτη φορά, μετά το καλοκαίρι, πάω να ανοίξω τις φωτογραφίες και έλειπαν όλες αυτές των διακοπών χωρίς προφανώς να τις έχω διαγράψει. Πίστεψα πως κατα λάθος τις έσβησα, μέχρι που το ξαναέκανε πριν απο λιγο καιρό που πάλι δεν υπάρχουν οι φωτογραφίες. Το κινητό το χρησιμοποιώ μόνο εγώ και οι φωτογραφίες αποθηκευονται στη μνήμη του κινητού οχι στην εξωτερική κάρτα που έχω βάλει.Δοκιμάσα να τις ανακτήσω με διάφορα data recovery,βρήκα κάποιες αλλά σε πολύ μικρό μέγεθος.Αντι δηλαδή για 4-5 mb που ηταν κανονικά, είναι 100 kb. Εχει κανείς παρόμοιο πρόβλημα? Ξέρει κανείς κάποια λύση γιατί η γυναίκα μου γκρινιάζει για τις χαμέμες φωτογραφίες! χαχα

Ευχαριστώ.


lg v10 missing photos

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire