Pages

Άμεση αγορά -> πρόβλημα!

lundi 21 novembre 2016
​Καλησπέρα σε όλους!

Είμαι σχετικά καινούριος στα κινέζικα τηλέφωνα και χρειάζομαι λοιπόν τα φώτα σας...

Μετά από ψάξιμο, κατέληξα στο Redmi 3s Prime. Είναι μια χαρά για τα 200 ευρώ του και κάνει μάλιστα παραπάνω απ' όσα χρειάζομαι!

Η ανησυχία μου, τώρα.. επειδή έχω καεί από τα συνοικιακά e-shop αποφάσισα να ψωνίσω από κάποια αλυσίδα. Βρήκα λοιπόν το συγκεκριμένο κινητό, αλλά υπάρχουν τα εξής θεματάκια...

1. Η RΟΜ είναι κινέζικη. Θα τα καταφέρω να αλλάξω ROM τη στιγμή που δεν είμαι και τόσο άνετος με την τεχνολογία των κινητών;

2. Διάβασα ότι το Android 6 (και συνεπώς το Redmi 3s Prime) δεν αναγνωρίζει το Mi PC Suite. Βρήκα κάτι λύσεις, αλλά όπως σας είπα δεν είμαι άνετος με την τεχνολογία κινητών, ούτε σίγουρος ότι θα είναι εφαρμόσιμες το δικό μου κινητό.

3. Αν τελικά τα καταφέρω και αλλάξω ROM, δεν χάνει αυτομάτως την εγγύηση;

4. Με τα σέρβις τι γίνεται; Μου είπαν από το κατάστημα ότι τα στέλνουν στην αντιπροσωπεία. Υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα; Και αν ναι, έχετε εμπειρίες ως προς την εξυπηρέτηση;

Ένα προηγούμενο Xiaomi που είχα το πηγαινοέφερνα στον τεχνικό του e-shop από το οποίο το αγόρασα, και ενώ ήταν στην εγγύηση και υποτίθεται δεν θα είχα μεταφορικά, μου τα χρέωναν! Και όταν πήγα το κινητό αυτοπροσώπως, ενώ ήταν στην εγγύηση, μου χρέωσαν την εργασία!

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας! :ninja:


Άμεση αγορά -> πρόβλημα!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire