Pages

LG G5 και προβλημα με επιβεβαιωση Google λογαριαμσου

lundi 31 octobre 2016
Αγορασα πριν λιγο το LG G5 κουτα.

Ανοιξα την συσκευση συνδεθηκα με το Google λογαριασμο μου, και μετα απο λιγο μου εβγαλε ειδοποιηση για αναβαθμιση λογισμικου. Εγινε κανονικοτατα η αναβαθμιση και καπακι εκανα το κλασικο hard reset οπως σε καθε μου συκευη Android που εχω τοσα χρονια.

Ανοιγει λοιπον το G5 μετα το Hard Reset και μου ζητάει την κλασικη επαλήθευση λογαριασμού google με το email μου για να ενεργοποιηθεί η συσκευή.
Συγκεκριμένα βγάζει το παρακάτω μήνυμα:

Έχει γίνει επαναφορά της συσκευής.
Για να συνεχίσετε, συνδεθείτε με κάποιο λογαριασμό Google ο οποίος έχει συγχρονιστεί στο παρελθόν με αυτή τη συσκευή.

Το πρόβλημα είναι ότι ενώ βάζω το gmail μου που είχα δηλωσει κανονικοτατα πριν το hard reset και το δεχτηκε μια χαρα, πλεον μετα το Hard Reset δεν το δέχεται κ δεν μπορώ να δουλεψω τη συσκευή με κανένα τρόπο.
Κάποια βοήθεια του τι μπορει να συμβαινει και γιατι γινετε αυτο ??????

Οσο για την ορθοτητα του κωδικου και του email δεν τίθεται καποιο ζητημα, δοκιμασα το email στο Youtube, gmail κ.τ.λ. και συνδεθηκε κανονικοτατα, εκανα τελος και μια αλλαγη του κωδικου μπας και αλλαξει κατι και καταφερω να συνδεθω, αλλα και παλι τιποτα... με παει παλι πισω στο μυνημα για να κανω επιβεβαιωση του email ξανα..


LG G5 και προβλημα με επιβεβαιωση Google λογαριαμσου

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire