Pages

Πρόβλημα κατα το unroot

lundi 21 novembre 2016
Καλησπέρα παιδιά.

Εχω ενα πρόβλημα με το Unrooting της συσκευής μου (LG G3 32gb Marshmallow).Εχω ακολουθήσει βήμα βήμα τον οδηγό που έχω βρεί εδώ http://www.androidrootz.co...-variants.html. Ο παραπάνω οδηγός είναι επεξηγηματικότατος και όντως όλα πήγαν καλά μέχρι το τελευταίο step.Εκεί μετά απο αναζήτηση που έκανα εκ νέου,ήθελε να κατεβάσω ενα άλλο .dll το οποίο και έκανα.Ξαναέτρεξα το Flash toolkit και πάλι στο τελευταίο βήμα κολλάει.Δηλαδή για να ξερουταριστεί θα πρέπει να δείξει στην οθόνη Factory Reset Status 3 και εμένα κολλάει στο step 2.Οσο και αν έψαξα xda και αλλού δεν βρήκα λύση. ;)

Μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του και τις γνώσεις του;
Thanks a lot guys :)


Πρόβλημα κατα το unroot

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire