Pages

Ενεργοποίηση γραμμής από Wind

lundi 21 novembre 2016
Είμαι 2 χρόνια συνδρομητής στην Nova triple play,λόγω οικονομικών και μή χρήση της υπηρεσίας της Nova τηλεόραση,έκανα φορητότητα σε τηλεφωνική προσφορά στην Wind.Με πήραν από την Forthnet 2 μέρες πριν ενεργοποηθεί η γραμμή στον νέο πάροχο και μου έκαναν αντιπροσφορά την οποία και δέχθηκα.

Έστειλα και φάξ ακύρωσης σε ένα κατάστημα wind με τα στοιχεία μου και μου έστειλε μύνημα η wind ότι δεν αποδέχεται την ακύρωση και ότι συνεχίζω με την δικιά της γραμμή από την Πέμπτη που έγινε η ολοκλήρωση μεταφοράς της γραμμής.Σήμερα μου ήρθε μύνημα από Forthnet ότι προωθούν το αίτημα μου για επιστροφή σε εσάς.Έχω μπερδευτεί και θα ήθελα να επικοινωνήσω με κάποιον να δω τι κινήσεις γίνονται.

Ευχαριστώ.


Ενεργοποίηση γραμμής από Wind

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire