Pages

Αναζήτηση παρόχου, σενάριο ανέφικτο.

jeudi 24 novembre 2016
Γεια σας.
Σε λίγες μέρες λήγει το 24μηνο double play ευέλικτο 300΄με την HOL(VODA) όπου με 21,16 € είχα 24άρα ταχύτητα και 300΄προς όλα τα τηλ. στην Ελλάδα.
Ζήτησα ,δια τηλεφώνου,νέα προσφορά και μου είπαν ίδιο πρόγραμμα στα 19,70 €.
Ρώτησα για κάτι καλύτερο,αρνήθηκαν ευγενικά :))) και είπαμε εις το επανιδείν.
Έτσι, πήρα σβάρνα τα "καφενεία" των παρόχων και οι δια ζώσης προσφορές , για 24μηνα συμβόλαια , έχουν ως εξής :
NOVA-FORTHNET 24,90 € με:
24άρα ταχύτητα
απεριόριστα σταθερά
12 ώρες προς όλα τα εθνικά κινητά
ρούτερ με χρησιδάνειο
φορητότητα 35 €

CYTA 21,17 € με :
24άρα ταχύτητα
απεριόριστα σταθερά
5 ώρες προς όλα τα εθνικά κινητά
απεριόριστα προς όλα τα κινητά CYTA
ρούτερ με χρησιδάνειο
φορητότητα 35 €

WIND (αγορά από Public) 21,49 € με :
24άρα ταχύτητα
απεριόριστα σταθερά
5 ώρες προς όλα τα εθνικά κινητά
5 ώρες προς όλα τα κινητά WIND/Q
0 € φορητότητα (δώρο)
120΄/μήνα κάρτα F2G προς όλα τα κινητά και σταθερά
1GB/μήνα Mobile Broadband
1 δωροεπιταγή 40 € για αγορές από Public
χωρίς ρούτερ,αλλά μπορώ να το αγοράσω με τη δωροεπιταγή ,το φθηνό 20 €, και να μείνουν και για κάποιες άλλες αγορές.

Από τα παραπάνω και χωρίς να μπορώ να αξιολογήσω την ποιότητα της κάθε σύνδεσης, κατέληξα εμφανώς στην προσφορά της WIND αγορασμένη από το Public για τη δωροεπιταγή .

Έλα όμως που το σενάριο στο μυαλό μου έλεγε αίτηση φορητότητας και σε καλύτερη αντιπροσφορά από VODA , να καταθέσω αίτηση υπαναχώρησης από WIND και να παραμείνω στη VODA γλιτώνοντας τη βαβούρα της αλλαγής παρόχου.
Σημειωτέον πως αν η VODA μου έδινε 1 ώρα επιπλέον τηλέφωνο και κανένα 18άρι € αντί των 19,70 € που μου προσφέρει τώρα , θα ήμουν ok.

Όμως το σενάριό μου είναι ανέφικτο καθώς από Public μου ξεκαθάρισαν πως δεν υπάρχει το τριήμερο υπαναχώρησης (αληθεύει; ) και μου κόψανε το βήχα .
Και δεν είμαι τώρα να ρισκάρω υπαναχώρηση και να βρεθώ με δυο παρόχους στο σβέρκο.

Μια άλλη πονηρή σκέψη είναι να κάνω τηλεφωνική αίτηση σε κάποιον πάροχο και αν δεν πάρω καλύτερη αντιπροσφορά από VODA να πάω στο Public να υπογράψω και να κάνω υπαναχώρηση από την τηλεφωνική παραγγελιά.
Θα προκάνω :))) όμως ;

Βέβαια , από κατάστημα VODA , υπάλληλος μου είπε (χαμηλοφώνως ) πως δυο-τρεις μέρες πριν λήξει το συμβόλαιό μου να πάω από εκεί και να καλέσω από τηλέφωνο του καταστήματος σε αριθμό που συνήθως δίνει ( η VODA ) καλύτερες προσφορές από τον αριθμό που κάλεσα εγώ από το σπίτι μου.

Καμιά ιδέα κανείς ;

ΥΓ. Συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος ,αλλά το έγραψα και σαν πληροφόρηση για όποιους βρίσκονται σε αναζήτηση παρόχου.


Αναζήτηση παρόχου, σενάριο ανέφικτο.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire