Pages

Μετά το Note 2 τι?

samedi 26 novembre 2016
Έχω εδώ και σχεδόν 3 χρόνια το Samsung Note 2, το έχω λατρέψει και έχει βγεί σκυλί. Ειδικά εδώ και 7 μήνες που του έβαλα καινούργια μπαταρία με 20€ και custom rom το κινητό έχει αναγεννηθεί πραγματικά. Το πρόβλημά μου είναι οτι παλιότερα μου είχε σπάσει η οθόνη ελαφρά χωρίς να έχει θέμα, αλλά μετά απο μια πρόσφατη τούμπα (απο τις χιλιάδες που έχει φάει) έσπασε ακόμα περισσότερο η οθόνη. Λειτουργεί απροβλημάτιστα βέβαια ακόμα, αλλά με τις εξωτερικές φθορές και την σπασμένη οθόνη είναι χάλια εμφανισιακά.

Επειδή έχω κολλήσει με την κατηγορία Note και ότι και να έχω πιάσει στα χέρια μου το αφήνω αμέσως, θέλω βοήθεια στο τι να πάρω ή και αν αξίζει οικονομικά να του αλλάξω touch screen ή και οθόνη μαζί που τα δίνουν πακέτο, μαζί και αλλαγή καπακιού και housing κι να γίνει σαν καινούργιο. Δεν ξέρω βέβαια αν αυτά τα κινέζικα που πουλάνε στο ebay είναι αξιόπιστα, οπότε θέλω την γνώμη σας


Μετά το Note 2 τι?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire