Pages

s7edge vs iphone 6s 64 vs oneplus3t

mardi 22 novembre 2016
Καλησπερα φιλοι μου..εχω να ρωτησω το εξης:
Ειμαι κατοχος lg g3 32gb και ψαχνω να αλλαξω κινητο με budget περιπου στα 500 και ειμαι αναμεσα στα 3 κινητα του τιτλου να διευκρινησω οτι εχω μαθει με μεγαλα κινητα αλλα ισως να μ εζουν κουρασει λιγο. Γι αυτο το λογο σκεφομαι το 6ς και από περιεργια γιατι δεν ειχα ποτε ιος.
Απο την αλλη το s7 edge μ αρεσει πολυ σαν εμφανιση οθονη κτλο αλλα μαλλον εχει ψιλοπαλιωσει καθως τον μαρτιο αναμενουμε το s8.
Το 1+3 3t ειναι ολοκαινουργιο κινητο απλα με φοβιζει το θεμα της εγγυησης η και ο τροπος παραγγελιας αναμονης κτλπ..ασε που σε 5 μηνες θα βγει και το 4 ετσι οπως το πανε..
Ελπιζω να μη σας κουρασα με το σεντονι περιμενω τις γνωμες σας!!!!!


s7edge vs iphone 6s 64 vs oneplus3t

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire