Pages

iPad mini 2, 3 ή iPad mini 4;

lundi 28 novembre 2016
Καλημέρα!
Θέλω την άποψή σας. Επειδή τον τελευταίο καιρό έχω χάσει κάθε επαφή με το οικοσύστημα της Apple και μου έχει λείψει(!) θα ήθελα να αγοράσω ένα iPad mini. Το θέλω κυρίως για να αποθηκεύσω τα βιβλία μου (είμαι καθηγήτρια) και να πηγαίνω με αυτό στα μαθήματα γιατί βαρέθηκα να κουβαλάω ένα σωρό βιβλία! Κατά τα άλλα θα το χρησιμοποιώ για χαλαρό σερφάρισμα. Είμαι ανάμεσα λοιπόν σε iPad mini 2, iPad mini 3 ή το τελευταίο το 4. Δεν ξέρω αν υπάρχουν τόσες διαφορές ανάμεσα στο 3 και στο 4 και αν αξίζει τα αρκετά παραπάνω χρήματα. Τελικά τα 2gb μνήμης κάνουν όντως τη διαφορά στο 4; Θα ήθελα να παίρνει τις τελευταίες αναβαθμίσεις και γι' αυτό με προβληματίζει η αγορά παλαιότερων εκδόσεων. Επίσης όσον αφορά τη χωρητικότητα τι θα προτείνατε;


iPad mini 2, 3 ή iPad mini 4;

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire