Pages

HTC 10 VS LG G 5 VS ONE PLUS 3 VS NEXUS 6P

mercredi 26 octobre 2016
Τα τελευταία μου κινητά ήταν τα HTC M8 (χάλια κάμερα), Z3 Compact (υπερευχαριστημένος αλλά πολύ μικρό σε διαστάσεις) και LG G4 (ασύλληπτη καμεράρα, ασύλληπτα απογοητευμένος από μπαταρία και γενικα ψιλοlaggy του software)

Η πρώτη μου επιλογή θα ήταν το HTC 10, λόγω ποιότητα κατασκευής αλλά και software, το οποίο ακόμα και στο M7 του πατέρα μου μοιάζει να φυσάει. Αλλά από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσο δικαιολογούνται τα 100+, 150+ σε σχέση με τα LG G5, One plus 3 και nexus 6p.

Το LG G5 με φοβίζει εξαιτίας της πρόσφατης εμπειρίας μου με το LG G4. Η μπαταρία του και το software με απογοήτευσαν.

Το One Plus 3 με φοβίζει λίγο το γεγονός ότι το σερβις θα έρθει μέσω λαμίας και το Nexus 6P έχει ως μοναδικά κακά ότι έχει χειρότερο επεξεργαστή/λιγότερη ραμ.

Από την στιγμη που η κάμερα είναι πάνω κάτω ή ιδια και στα 4 (δεν με νοιάζει το "λιγο καλύτερο", απ οτι ειδα ολα θα με καλύψουν), σε θεμα μπαταρία/software ποιο πιστεύετε ότι θα κάνει την διαφορά; Ειδικά η αυτονομία με ενδιαφέρει πολύ λόγω ότι εχω και Smartwatch, δεδομένα κτλ κτλ.


HTC 10 VS LG G 5 VS ONE PLUS 3 VS NEXUS 6P

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire