Pages

συσκευη 5.5 - 6 ιντσες

lundi 31 octobre 2016
Ας ξεκινησω με το ιστορικο μου για να καταλαβετε πανω κατω τι ανθρωπος ειμαι :p
Περσι τετοια εποχη μου εσπασε το samsung galaxy s4 το οποιο ειχα για 2.5 χρονια κι εβγαλε τα λεφτα του και με το παραπανω.
Μετα απο ερευνα αγορασα απο Κινα το xiaomi mi4c το οποιο αποχωριστηκα τον Απριλιο επειδη εσπασε για 2η φορα η οθονη. Το κινητο με καλυπτε απολυτα σε ολα. Αλλα επειδη ηθελα συσκευη αμεσα προχωρησα σε αγορα απο Ελλαδα και πηρα το lg g4. Το τελειοτερο κινητο που ειχα μεχρι τωρα. Πραγματικα κανενα παραπονο. Τελικα μου επεσε απτην τσεπη του μπουφαν καπου στη Βουλιαγμενης την ωρα που ημουν στο μηχανακι πριν κανα μηνα, κι απο τοτε ειμαι με ενα samsung galaxy nexus απτα αρχαια χρονια.
Τωρα ψαχνω κινητο που θα με κρατησει χρονια και τα κριτηρια μου ειναι τα εξης:
Παιζω πολλα παιχνιδια
Θελω μπαταρια 3000+mah
Οθονη 5.5 - 6 ιντσες μιας και γλυκαθηκα απτο g4.
Μικρα bezels
Επεξεργαστη snapdragon για να μαστε σιγουροι
Θελω να το εχω στα χερια μου μεχρι την Παρασκευη, αγοραζω κι απεξω αρκει να ερθει γρηγορα αλλα προτιμω απο Ελλαδα για να κοψω τιμολογιο
Μεχρι 300 ευρω ελαχιστα παραπανω αν αξιζει.

Θελω βοηθεια γιατι σε οτι εχω κοιταξει μεχρι τωρα εχω βρει κατι νανμε χαλαει...


συσκευη 5.5 - 6 ιντσες

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire